וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלוהים, אני מקווה ששאראס טוב יותר מזה"

24.2.2007 / 13:28

דון נלסון מאוכזב משאראס הפצוע, והפסיק להשתמש בו כרכז שלישי. שאקיל טוען שתארי ה-MVP של נאש "מוכתמים". פיפן ללייקרס?

כששארונס יסיקביצ'יוס עבר בטרייד מאינדיאנה לגולדן סטייט -אהמ, יחד עם אל הרינגטון, סטיבן ג'קסון וקית' מקלאוד - רבים בישראל, וקצת פחות בארה"ב, צפו שהרכז שכיכב ביד אליהו במשך שנתיים יצליח סוף סוף להראות את הכשרון שהביא לו שלושה גביעי יורוליג רצופים ואליפות אירופה עם ליטא. בפועל, ממוצעים של 7.4 ו-3 אסיסטים ב-18 דקות כפייסר ירדו ל-6.1 ו-2.9 ב-14 דקות בלבד. גם האחוזים צנחו מ-41.2 מהשדה, 37 מהשלוש ו-92.2 מהעונשין ל-37.5, 33.3 ו-88, בהתאמה.

לאחרונה הוא טוען לכאבים בגב, ויכולתו החלשה גרמה לו לאבד את תפקיד הרכז השלישי לסטיבן ג'קסון, שוטינג גארד שלא שיחק בתפקיד זה מאז ימיו בתיכון. במשחקו הראשון של ג'קסון כפוינט גארד המחליף של מונטה אליס, שפותח במקומו של בארון דייויס הפצוע, הוא מסר 12 אסיסטים. המאמן דון נלסון, שדוגל בכדורסל מהיר שאמור להתאים בול ליסיקביצ'יוס, מתקשה להסתיר את אכזבתו.

כשנשאל נלי אם לדעתו הפציעה היא האחראית ליכולת החלשה, ענה: "אלוהים, אני מקווה שהוא טוב יותר ממה שהראה לי עד עתה". ג'קסון עצמו מרוצה מהחלטורה החדשה שלו. "עכשיו שאני יודע שהמאמן סומך עליי ושאני לא צריך לחשוש מלעשות טעויות, אני מסוגל לשחק יותר אגרסיבי ולייצר מהלכים

שאקיל נגד נאש

אחרי ההפסד של מיאמי לדאלאס נשאל שאקיל אוניל בנוגע למירוץ ה-MVP, וניצל את ההזדמנות לתקוף את סטיב נאש, שזכה בתואר בשתי העונות האחרונות. הדיזל חזר כמה פעמים שהזכיות הנ"ל הן לדידו "מוכתמות" (tainted). אמר ולא יסף. כזכור, שאק הפסיד לקנדי במירוץ ל-MVP בשנת 2005. האם הכוונה של הענק הייתה שהסיבה לבחירה בנאש הייתה כי הוא לבן?

"אני לא יודע מה להגיד", אמר נאש. "אני מצטער שהוא חושב כך".


חדשות נוספות:

* אנדרס נוצ'יוני, שחזר מפגיעה ברגל לניצחון של שיקגו על קליבלנד אחרי שבעה משחקים בחוץ, החמיץ את הניצחון על וושינגטון לאחר שהחמיר את אותה פציעה באותו משחק מול הקאבס. כעת נראה שהארגנטינאי ייעדר לשלושה שבועות נוספים.

* הלייקרס והנאגטס מביעות התעניינות בסקוטי פיפן, שהודיע בפגרת האולסטאר כי הוא מעוניין לחזור לליגה בגיל 41. "אנחנו נדבר עם סקוטי בשלב כזה או אחר", אמר פיל ג'קסון. "אנחנו חייבים לבדוק את האופציה הזו כי יש לנו בעיה בעמדת הסמול פורוורד". "לפיפן יש הרבה ניסיון, וזה שבילה איתנו את מחנה האימונים בעונה שעברה בהחלט הופך את המהלך להגיוני". מאמן דנבר ג'ורג' קארל אמר: "זה אופציה עבורנו, אבל צריך לברר קודם כל עד כמה זה רציני".

כזכור, הלייקרס משחקים כבר כמה שבועות ללא לוק וולטון הפצוע, וכעת הם גם איבדו את ולדימיר רדמנוביץ' לשמונה שבועות. הפורוורד הסרבי הודה היום כי הפציעה בכתפו לא נגרמה במהלך אימון כפי שסיפר תחילה, אלא בתאונת סנואובורד, והצליח לעלות על העצבים של הבעלים של הלייקרס, ג'רי באס, שהודיע שהוא יחליט כיצד להעניש את רדמנוביץ' בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully