וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטון טרוויזו בעקבות יובנטוס

שגיא ניר

24.2.2007 / 13:31

מחזיקת הגביע האיטלקי הטרייה עלולה לאבד את התואר בגלל החתמה שלא כחוק של ארזם לורבק. עונשה עלול להגיע להורדה לליגה השניה

רק לפני שבועיים חגג דיוויד בלאט זכיה בגביע האיטלקי עם בנטון טרוויזו. עכשיו מתברר כי בנטון עלולה לאבד את הגביע, ואף להענש בירידה לליגה השניה בעקבות עבירה על תקנון איגוד הכדורסל האיטלקי.

הכל החל לפני קצת יותר מחודש, עם החתמתו של הפורוורד הסלובני ארזם לורבק מאוניקאחה מלאגה. לורבק, מסתבר, היה השחקן ה-19 העונה שחתום על חוזה בבנטון, אחד יותר מהכמות שמאפשר התקנון האיטלקי. בעקבות העבירה, ייתכנס איגוד הכדורסל האיטלקי לדון בעונשה של הקבוצה, מתוך חשד שהמהלך לא נעשה בתום לב.

כבר ביום חמישי הודיעה הנהלת בנטון כי החליטה לא לשתף את לורבק (22, 2.10 מ') במשחקי הליגה האיטלקית ולהשאירו רק בסגל ליורוליג, אלא שהמהלך נתפס כמובן מאליו מבחינתו של האיגוד האיטלקי, שייאלץ להכריע האם להעניש את הקבוצה בהפחתת נקודות על משחקי הליגה בהם שותף השחקן, או להחמיר עימה בנוסח העונש אותו ספגה קבוצת הכדורגל של יובנטוס, שהורדה הקיץ לליגה השניה.

בנטון טרוויזו, אלופת איטליה בשלוש מחמש השנים האחרונות, מאומנת בשנתיים האחרונות על ידי דיוויד בלאט, שזכה עימה באליפות וגביע, ועומד עם הקבוצה כרגע במקום הרביעי בטבלה האיטלקית עם מאזן 8:11. כעת, נראה שההצלחה הספורטיבית של המאמן הישראלי תיקטע בשל פעולות של עסקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully