וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במילאן שוקלים: קאקה בעבור רונאלדיניו

24.2.2007 / 13:08

ברלוסקוני רוצה לבנות את האימפריה שלו מחדש, ומכיוון שאינו יכול להרשות לעצמו את הרכישה הגדולה, מעדיף להחליף עם ברצלונה כוכבים

בתקשורת האיטלקית מדברים בסוף השבוע על התוכנית החדשה של הנשיא סילביו ברלוסקוני לשקם את מילאן, מבחינה ספורטיבית וכלכלכית, אחרי העונה הקשה שחווים הרוסונרי בעקבות פרשיית השחיתות בסירייה A.

ההתעניינות של מילאן ברונאלדיניו אינה עניין חדש, אבל נראה שהמסקנה של ברלוסקוני היא שהמועדון לא יוכל לעמוד ברכישה שכזו, ולכן, לפחות לפי אמצעי התקשורת באיטליה, התוכנית היא להציע לברצלונה תחליף הולך בעבור הכוכב הברזילאי - הכוכב הברזילאי שלה, קאקה. כמו כן, ג'יאנלואיג'י בופון, פאביו קנבארו ומאורו קמורנזי גם הם על הכוונת של הסן סירו.

המחשבה היא שהגעתו של רונאלדיניו תכניס סכומים גדולים של כסף לקופות הדואבות של המועדון, מכיוון שמדובר באייקון פופולרי ומוכר בהרבה מקאקה. בברצלונה כבר החלו להתענג על האפשרות לגנוב מריאל מדריד את השחקן בו היא חושקת יותר מכל, זה שעל גבו זכה הנשיא רמון קלדרון בבחירות, כשהבטיח להביא אותו לסנטיאגו ברנבאו. אם אכן הפרסומים נכונים ובארסה תמכור את אחד מהכוכבים שלה, זו עשויה להיות האופציה הטובה ביותר עבורה.

בספרד מתעסקים בימים האחרונים במשקל של רונאלדיניו, שלטענת עיתונאים מסוימים הוסיף 7 ק"ג ונראה שמן, מה שמזכה אותו בהשוואות לרונאלדו, שלמרות עתודות השומן שלו כבר הציג שני משחקים טובים והבקיע שני שערים. עכשיו מקווים במילאן לשים את שני השמנים במגרש אחד, ולקוות לטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully