וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורי דילון פורש... או שרק רוצה החוצה?

24.2.2007 / 18:34

הרץ של הפטריוטס חושב על פרישה, אבל סוכנו סבור שהוא מחפש קבוצה אחרת. קליבלנד תבחר שלישית בדראפט, בעיות ללאבי בשיקגו

קורי דילון, הרץ האחורי של ניו אינגלנד פטריוטס, הודיע לפני מספר ימים כי הוא מתכנן פרישה. דילון בן ה-32, אחד מ-20 הרצים הטובים בהיסטוריה של הליגה (ממוקם 14 בין צוברי היארדים ב-NFL עם 11,241 יארדים), הגיע לפטריוטס לפני עונת 2004, ובשנה האחרונה רשם 812 יארדים בריצה, בעיקר לאור העובדה שהוא חלק נשיאות עם לורנס מארוני הרוקי.

אבל סוכנו של דילון, סטיב פלדמן, ממש לא בטוח שהקליינט שלו עומד לפרוש. "לקורי יש עוד שנה או שנתיים לתת". דילון מעוניין לצאת מהפטריוטס, כפי הנראה, לקבוצה אחרת. "נתתי להם מה שהם רוצים. הכסף שהם השקיעו החזיר את עצמו", אמר.

לאבי לא מקבל חוזה כל כך מהר

לאבי סמית הצעיד את שיקגו ברס לסופרבול (עם רקס גרוסמן כקוורטרבק, יש לומר), אבל בהנהלת הדובים לא ממהרים להאריך את כהונתו. סוכנו, פרנק באואר, אמר כי המגעים הגיעו למבוי סתום.

"נמשיך לנסות להגיע להסכם, אנחנו מעוניינים בהמשך העסקתו של לאבי", מסרו הברס בהודעה. אבל באואר אמר כי "הצדדים אפילו לא קרובים, יש הרבה חילוקי דעות וצריך פריצה גדולה במו"מ כדי שהוא יושלם".

חדשות נוספות:

- קליבלנד תבחר שלישית בדראפט, בעקבות הטלת מטבע עם טמפה ביי. לשתי הקבוצות היה מאזן זהה של 12:4 ואחוזי הצלחה זהים, יחד עם מאזן זהה מול יריבות משותפות. חברנו שימי עסיס, מיקירי המדור, שוב נדפק.

- סיאטל שמה את תג הפרנצ'ייז (זיכיון) על הבועט ג'וש בראון. בראון היה אחראי למספר בעיטות גדולות השנה, כולל שער שדה מ-54 יארד שניצח את סט. לואיס. הוא אחד הבועטים הטובים בליגה, ויקבל שכר ממוצע מבין חמשת המשתכרים הגבוהים בתחומו.

- למרות היחסים המעורערים בין ג'ק דל ריו לקוורטרבק של ג'קסונוויל, ביירון לפטוויץ', הודיעו הג'אגוארס כי ישבן הבטטה ימשיך אצלם - כפותח. לפטוויץ' לא פתח במחצית השניה של העונה עקב פציעה ולאחר מכן בגלל חוסר שביעות רצונו של דל ריו מהקוורטרבק. דייויד גרארד קיבל את המפתחות ולא הרשים, בלשון המעטה.

- ואוקלנד תבעט לכל הרוחות את ארון ברוקס. אנדרו וולטר יישאר הקוורטרבק היחיד בסגל הריידרס, ומעניין יהיה לראות אם בדראפט הקרוב הם יבחרו קוורטרבק, אחרי שלא צירפו בשנה שעברה את מאט ליינארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully