וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הפסקתי להילחם"

23.2.2007 / 19:39

שחר פאר פירגנה לאמריקאית מיילן טו, אותה ניצחה 4:6, 5:7 בחצי הגמר בממפיס. ונוס וויליאמס תהיה היריבה בגמר (3:00, 5 פלוס)

הטניסאית הישראלית הבכירה שחר פאר (17 בעולם) רשמה הערב הישג גדול נוסף בקריירה כשעלתה לגמר טורניר ממפיס בארה"ב (על סך פרסים של 175 אלף דולר). פאר ניצחה בחצי הגמר את מיילן טו האמריקאית (70 בעולם) 4:6, 5:7 וכבר הבטיחה לעצמה פרס כספי של 13,520 דולר ו-100 נקודות דירוג, שיחזירו אותה בוודאות למקום ה-16 בעולם.

יריבתה של פאר במשחק הגמר בשבת (3:00, 5 פלוס) תהיה ונוס וויליאמס המתקמבקת (54 בעולם כיום), שגברה על הרומניה יואנה אולארו בת ה-17 (254 בעולם), שעלתה מהמוקדמות, בתוצאה 2:6, 3:6. זה יהיה המפגש הראשון אי פעם בין ונוס לפאר, שכזכור הודחה ברבע גמר אליפות אוסטרליה על ידי האחות הצעירה לבית וויליאמס, סרינה. אם פאר תלך עד הסוף ותניף את הגביע בממפיס, זה יהיה התואר הראשון שלה העונה בסבב והרביעי בסך הכל בקריירה. ונוס וויליאמס, לעומת זאת, שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם, תילחם על תואר היחידות ה-34 שלה, אך הראשון מאז הזכייה בטורניר איסטנבול ב-2005.

בניגוד לשני המשחקים האחרונים של פאר בטורניר, הפעם היה לה קרב הרבה יותר קשה מול טו, שהפסידה לפאר בשלושת המפגשים הקודמים. האמריקאית שברה כבר בתחילת המשחק, אלא שפאר הגיבה בשתי שבירות בדרך ליתרון 2:4. טו לא ויתרה והישוותה ל-4:4, אלא שפאר השיגה שבירה נוספת וניצחה 4:6.

במערכה השניה אף אחת לא הצליחה לשבור את השניה עד שהגיע המשחקון ה-12, ובו פאר הצליחה סוף סוף לשבור ולהימנע משובר שיוויון בדרך לניצחון גדול.

פאר אמרה בסיום המשחק על יריבתה: "ידעתי שהיא בכושר מעולה כי היא ניצחה בקלות את היריבות הקודמות שלה. היו לא מעט רגעים במשחק שבהם כל שנותר לי היה למחוא לה כפיים על הווינרים שעשתה מולי. בסופו של דבר, הגשתי טוב במשחקונים המכריעים ולא הפסקתי להילחם".

הנין ומורסמו עלו לגמר בדובאי

מארגני טורניר הנשים הגדול יותר השבוע בדובאי (על סך פרסים של 1.5 מיליון דולר) לא יכלו לבקש גמר יותר טוב מזה, בו ייפגשו בסופו של דבר שתי המדורגות ראשונות בטורניר, אמלי מורסמו וז'סטין הנין.

הבלגית, שחזרה להתחרות אחרי גירושיה, הפסידה במערכה הראשונה בחצי הגמר לסבטלנה קוזנצובה הרוסיה (3 בטורניר) 6:1, אבל התאוששה וניצחה בשתיים הבאות 4:6, 0:6. הדרך של מורסמו לגמר הייתה קלה בהרבה, אחרי שיריבתה הסרבית ילנה ינקוביץ' (5 בטורניר) פרשה בגלל פציעה, אחרי שהפסידה במערכה הראשונה 6:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully