וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א מבינים ש"נגמר החלום"

לי בוץ

24.2.2007 / 11:59

השחקנים האדומים נחתו בארץ אחרי התבוסה 4:0 בגלאזגו ועכשיו ינסו לעשות סוויץ' לליגת העל. לוין על פאאס: "העניין יטופל במסגרת המועדון"

ברני ארדוב

בהפועל תל אביב פינטזו פעם על קבלת פנים חגיגית הערב (שישי) בנתב"ג, אלא שאחרי התבוסה 4:0 בגלאזגו מול הריינג'רס, הגיעו בסך הכל 10 אוהדים שבאו לנחם את השחקנים.

הקפטן יוסי אבוקסיס: "כבר הרגלנו את כולם שאנחנו מגיעים לפה אחרי ניצחון באירופה. בואו לא נשכח שלא עפנו מול קבוצה חלשה כמו דומז'אלה. בכל מקרה עשינו השנה משהו יפה באירופה. מאכזב שזה 4:0, אם זה היה נגמר ב-2:0 אולי היה פחות מאכזב, חוץ מזה גם התאכזבתי קצת מהשיפוט. אני עדיין חושב שהתרגלנו לטוב ובאנו עם ציפיות גבוהות. אני שמח שיש ציפיות מאיתנו. כל מה שעשינו לא הלך לנו וכל מה שהם עשו הלך להם". על העובדה שפאאס נופה מהסגל אמר אבוקסיס: "זה לא השפיע עלינו, לא מתפקידי לענות על זה מהבחינה המקצועית אבל אנחנו לא צריכים לחפש תירוצים ולהודות שלא היינו טובים". על המשך הדרך בליגה: "ידענו שלא ניקח את גביע אופ"א ובשלב מסויים נצטרך לעשות את הסוויץ' ולהתרכז בליגה".

שביט אלימלך: "לא נעים לחטוף ארבעה שערים, עשינו עשרה משחקים טובים באירופה ולא צריך לשכוח את זה. אנחנו מרוצים ויוצאים מהמשחק בראש מורם".

סלים טועמה: "חבל שזה נגמר בצורה כזאת, אבל אין מה לעשות ואנחנו צריכים להמשיך הלאה. לא הלך לנו וזה המשחק היחידי באירופה שכלום לא הלך לנו, זה לא שנבהלנו מהקהל. הם הבקיעו מטעויות שלנו. אחרי ה-2:0 הלכנו על כל הקופה ורצינו להבקיע, זה לא יצא. נצטרך לשכוח מזה כמה שיותר מהר".

המאמן ניר לוין: "היו לי טיסות יותר טובות בקריירה. זהו, זה נגמר ומאחורינו, נקסט. זה קורה וזה כואב וגם לא נעים, כל הגדרה היא נכונה, אבל זה חלק מהעניין וצריך להתגבר על יכולת לא טובה". לוין לא הסכים להתייחס לסוגיית חאבייר פאאס, אבל לא הכחיש שהארגנטינאי לא יגמור את העונה בקבוצה: "הקבוצה הוציאה הודעה מסודרת שהוא עבר עבירת משמעת, הוא לא הולבש לסגל המשחק. הוא נקרא לשיחה ולא הגיע וזו לא התנהגות שהולמת שחקן במועדון. הנושא יטופל במסגרת המועדון כמו שצריך". לוין סירב לענות על השאלה האם פאאס יסיים את העונה במועדון ואמר: "אם יהיה צורך להוציא הודעה, תצא הודעה רשמית. רק חזרנו ועדיין לא טיפלנו בזה".

גילי ורמוט: "זה היה חלום וחוויה שכל אחד רוצה לחוות, אי אפשר לתאר את זה במילים".

היו"ר מוני הראל: "נחכה לשנה הבאה, בינתיים יש לנו משחק ביום שני ואנחנו מסתכלים קדימה. היינו אופטימיים לפני המשחק, עזרנו בנושא זכויות השידור כדי שכל המדינה תראה אותנו, למעשה זה מה שהם ראו".

ברוך דגו, שעלה לשחק באייברוקס כשהוא סובל מאבעבועות רוח והוחלף במחצית, לא ישחק מול מכבי פ"ת ביום שני באורווה. דגו יקבל טיפול ויחזור להתאמן רק לאחר מנוחה של מספר ימים.

להבדיל מהקשר, בשבת בבוקר יפתחו יתר השחקנים את ההכנות למשחק באורווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully