וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת ליגת החובבים

שגיא ניר

23.2.2007 / 15:55

במנהלת הקדימו את המשחק בין אשקלון וי-ם למוצ"ש, החזירו אותו ליום א' בהוראת בית הדין של האיגוד, ואז דחו אותו למועד בלתי ידוע

מנהלת ליגת העל ממשיכה לשבור את השיאים של עצמה. אחרי שהקדימה בצעד חד צדדי את משחק הליגה בין אליצור אשקלון והפועל ירושלים למוצאי שבת, וראתה כיצד בית הדין העליון של איגוד הכדורסל מאלץ אותה להשיב את המשחק למועדו המקורי ביום ראשון, הודיעה המנהלת על דחיית המשחק למועד בלתי ידוע.

מנהלת הליגה החליטה, כזכור, באופן חד צדדי על הקדמת המשחק למוצאי שבת ב-21:30, וזאת בשל משחקה של הפועל ירושלים ביום שלישי במסגרת היול"ב קאפ מול ז'לז'ניק, אך עשתה זאת מבלי להיוועץ עם אשקלון ובניגוד לתקנון, הקובע כי משחק יוקדם רק אם יתקיים 48 שעות לפני משחק חוץ של קבוצה ישראלית באירופה. יתר על כן, במנהלת הודיעו לאשקלון כי על אף העובדה כי אולמה אינו פנוי במוצאי שבת, עליה לארח את המשחק במועד שנקבע ולא תישא בתוצאות. המשחק אמור יהיה להיות משודר בערוץ בתשלום של צ'רלטון, וזו הסיבה לשעה המאוחרת שתוכננה לו.

על רקע דין ודברין בין הנהלת אשקלון ויו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל, היו באשקלון נחושים שלא לוותר, ופנו לבית הדין של איגוד הכדורסל שקבע כי המשחק לא ייערך במוצאי שבת. בעקבות זאת, נדחה הבוקר המשחק ליום ראשון בשעה 19:15, אך בשעות אחר הצהריים נדחה למועד בלתי ידוע, התלוי בהמשך דרכה של ירושלים בגביע יול"ב. בירושלים לחצו לאורך כל הדרך על קופל להביא להזזת המשחק מיום ראשון, והשיגו לבסוף את מבוקשם.

כעת, תאלץ המנהלת להתמודד עם בעיה חדשה: מועד המשחק. לאור הפגרות הרבות בליגה, לא נותרו כמעט תאריכים פנויים לקיום משחק, כשהאחרון שבהם, ה-29 במרץ, כבר תפוס לטובת משחק ההשלמה בין ירושלים למכבי תל אביב מהמחזור העשירי. במידה וירושלים תעפיל לגמר היול"ב קאפ ב-10 באפריל, יצטרכו במנהלת לעמול קשה על מנת למצוא מועד חלופי למשחק.

בשעות הבוקר, עוד לפני שנדחה המשחק, אמר יו"ר אשקלון, ידידיה רפופורט: "אני שמח שחזרה השפיות לכדורסל שלנו, ומצר על כך שהמנהלת ראתה בעניין הזה מלחמה אישית. חבל שירושלים היא זו שבשורה התחתונה משלמת את המחיר, אך גם כרגע אין לנו בעיה להסכים לכל תאריך שיהיה נוח להעברת המשחק. אני מקווה שהמקרה הזה שהובלנו יהיה המשך דרך לכך שלא יווצרו מחנות של קבוצות קטנות וגדולות, ויהיה דין אחד לכולם".

מאוחר יותר, כאמור, נדחה המשחק. האבסורד הוא ששתי הקבוצות אכן תיפגשנה במוצאי שבת ב-20:30 באולם מלחה למשחק אימון, על מנת לאפשר לירושלים לקיים משחק לפני הקרב החשוב ביול"ב קאפ.

עדכון ראשון: 23.2.07 10:10
עדכון אחרון: 23.2.07 15:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully