וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-הכח: לסיים סיבוב בטעם טוב

יואב ויכסלפיש

23.2.2007 / 17:51

השחקנים של הכח בתחתית, אלו של אלון חזן סבלו מסיבוב שני גרוע. יוסי רוזן: "אשדוד קבוצת צמרת, המשחק אצלהם, הם פייבוריטים"

את הסיבוב הראשון סיימה הכח עמידר ר"ג בהפסד בית 1:0 למ.ס. אשדוד. ההפסד היה סימפטום לבעיה המרכזית של הקבוצה, ריבוי החמצות וחוסר ריכוז שהוביל לספיגה. בשבת שעברה רשמו הסגולים עוד הפסד, 1:0 בוינטר למכבי נתניה. ההחמצות היו בעיקר של השחקנים של ראובן עטר והכח ניצלה מתבוסה.

השבוע נאלץ המאמן אורי מלמיליאן להתמודד עם חסרונו של הקשר יוסי רוזן, שחזר לאימונים מלאים רק היום (חמישי), וככל הנראה לא יפתח. המאמן החליט להשאיר את מור גולן מחוץ לסגל למשחק, והוא מתלבט בין מרשל אודה, שהחלים מפציעה, לישראל פילוסוף בשער. רוזן אמר: "המשחק בסיבוב הראשון היה מאוד מתסכל. הם קבוצת צמרת והמשחק באשדוד, כך שהם פייבוריטים. ננסה לעשות הכל כדי להוציא תוצאה טובה"

הרכב משוער: ישראל פילוסוף: ליאור ראובן, איציק כהן, יוסי ביטון, שוקי נגר: אדריאן גמאן, דניאל היידמן, דודי ליברמן, דן רומן, אבי תקוה: פפי קימוטו

עזרן חוזר להרכב

מ.ס. אשדוד תסיים סיבוב לא מוצלח במשחק ביתי נגד הכח, ובקבוצה יודעים שהמקום החמישי נזיל והחלום להגיע שוב לאירופה עלול להפוך לסיוט של גארבג' טיים במקומות 7-8. יניב עזרן אמור לחזור להרכב, ואמיר אלקריף מועמד להחליף את תומר חליבה אם האחרון לא יעבור מבחן כשירות. המאמן אלון חזן רמז השבוע שהוא עשוי לא להמשיך בעונה הבאה. השחקנים נקנסו בשבוע שעבר בפרמיות של חמש נקודות אבל ניצחון עשוי לגרום לבוס ג'קי בן זקן להקל בעונשם.

הרכב משוער: סמי אג'יי: תומר חליבה, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, רחמים צ'וקול: יניב עזרן, שי הולצמן, עידן שריקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully