וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית שמונה נראית רעננה

עדי פרג' ויואב ויכסלפיש

24.2.2007 / 18:35

הצפוניים השלימו מהפך נגד הפועל רעננה כדי לנצח 1:2 ולהמשיך לדהור אל ליגת העל. בני סכנין חילצה רק נקודה מול הפועל חיפה

כל משחקי המחזור ה-22, שנועלים את הסיבוב השני בליגה הלאומית, נערכים בסוף השבוע. היום (שבת) נפגשה קרית שמונה בביתה עם הפועל רעננה והמשיכה את המונטום שהיא נמצאת כשגברה עליה 1:2. הקבוצה הצפונית נמצאת במרחק נקודה אחת מהמוליכה בני סכנין, שלא הצליחה לנצח בקרית אליעזר את הפועל חיפה.

אמש (שישי) שוחקו ארבעה משחקים. מישל דיין עשה קאמבק לעמדת מאמן הפועל ירושלים באמצע השבוע, וגם קבוצתו עשתה קאמבק עם ניצחון שני רצוף, הפעם 0:3 ברמת השרון. אחי נצרת גברה 0:2 על בני לוד בקרב התחתית. הפועל עכו והפועל ב"ש ניצחו וממשיכות במרדף אחרי קרית שמונה.

עירוני קרית שמונה - הפועל רעננה 1:2

שבוע אחרי ניצחון החוץ המצוין על בני סכנין, אירחו החניכים של רן בן שמעון את הקבוצה שלא הפסיקה לעשות לה צרות בשנים האחרונות. בקבוצה זכרו טוב את ההפסד מהסיבוב הקודם, 4:1.

הסיוטים החלו לחזור על עצמם בדקה ה-37 כשליאור לינדר כבש לזכות האורחים. אבל סאלח חסארמה החזיר את הצבע ללחייו של רן בן שמעון תוך ארבע דקות כשהישווה. בדקה ה-72 קבע פטי נימבה, חלוצה המצוין של קרית שמונה, מהפך כשהבקיע את השני לזכות הצפוניים.

הקבוצה של רן בן שמעון הישוותה את מניין הנקודות שלה לזה של בני סכנין, שתשחק מאוחר יותר נגד הפועל חיפה. מה שיותר חשוב מבחינתה היה לשמור על מרחק שש הנקודות מהשלישית, הפועל עכו, שניצחה ביום שישי את הפועל אשקלון. רעננה, שפתחה את העונה כקבוצת תחתית, מתרחקת קמעה ממאבקי העלייה, אחרי שספגה הפסד שני רצוף.

בסיום המשחק אמר מאמן קרית שמונה רן בן שמעון: "רעננה תמיד אגוז קשה לפיצוח. המטרה היתה לקחת את הנקודות ואני שמח שבמשחק הכי קשה שהיה לנו השנה ידענו לעשות זאת. היה לנו איזה קטע שנרדמנו אחרי ה'בום' של תחילת העונה, אבל לא ניתן לזה לקרות פעם שנייה. אסור להרפות בליגה הזו לשנייה אחת".

עירוני רמת השרון - הפועל ירושלים 3:0

בירושלים התחוללה השבוע דרמה בסיומה חזר המאמן מישל דיין לתפקידו אחרי שהתפטר בסיום הניצחון על הפועל ב"ש בשבת שעברה. חבר המועצה ניר ברקת התערב והקבוצה זכתה לשני שחקני חיזוק: הקשר ולנטין תאודוריקה והבלם אודי חנון.

היום התברר שגם השחקנים יודעים לעשות קאמבק. שי אהרון בדקה ה-60 ואסף כריספיס כעבור שלוש דקות, פלוס שער של אדיר מעודה בתוספת הזמן, העניקו לירושלים שלוש נקודות אבל הקבוצה עדיין אחרונה.

מכבי אחי נצרת - בני לוד 0:2

נצרת ידעה להתאושש אחרי ההפסד באשקלון במחזור הקודם. קרלוס סבליוס בדקה ה-37 ומהראן ללה (90) הרחיקו אותה מהקו האדום. בני לוד ממשיכה לשקוע מתחתיו. הישאם זועבי עשוי להתמנות בשבוע הבא למאמן בני לוד אם ישוחרר ממכבי כפר קנא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפועל עכו - הפועל אשקלון 1:3

הניצחון 1:3 משערים של אלכס לויט (24) ומרסלו גרטה (28 ו-87) קירב את עכו כדי שלוש נקודות מקרית שמונה שתארח מחר את רעננה. השער של זוהר מאיר (83 בפנדל) לא ימנע את המשך מאבקי התחתית של אשקלון, העשירית בטבלה.

הפועל ב"ש - הפועל נצרת עילית 1:2

בנגב מצפים למעידה של קרית שמונה אחרי המעידה הענקית ב"טדי" בשבוע שעבר. החלוץ ג'ורג' דאטורו חזר להרכב של גילי לנדאו אחרי שבועיים בחוץ.

עמיר תורג'מן העלה את נצרת עילית ל- 0:1 בדקה הרביעית אבל הבלם הברזילאי מרטין סרייבה השווה (44) ושער ניצחון של דודו בן שושן (77) צימצם זמנית את המרחק מקרית שמונה לחמש נקודות.

הפועל חיפה - בני סכנין 1:1

מנכ"ל חיפה אריה הלשטוק התפטר השבוע, אבל המהלך ככל הנראה לא יפריע לקבוצה להמשיך להעביר עונה סתמית במרכז הטבלה. בני סכנין לא הצליחה לברוח לקרית שמונה, והשיגה פער של נקודה אחת בלבד מהמקום השני בקרית אליעזר.

שלומי משה העלה את המארחים ל-0:1 אחרי 25 דקות, ותשע דקות לאחר מכן גבע ברקאי החזיר את סכנין למשחק עם שער משלו. במחצית השניה לא היו שערים, והמשחק הסתיים בתיקו 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully