וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוק אאוט של פרגוסון

22.2.2007 / 22:05

קפטן ריינג'רס הבקיע צמד ב-0:4 של ריינג'רס על הפועל ת"א, שהודחה מאופ"א. לוין מאשים את השופט, ועשוי לשחרר את פאאס

לפני 5 שנים היו יוסי אבוקסיס, שביט אלימלך וחבריהם בעיצומו של מסע אירופאי היסטורי, שהגיע עד רבע גמר גביע אופ"א. היום, כשהם באמצע שנות ה-30 לחייהם, עלו השניים כשליצדם מכרים מאז ומהיום. המטרה - שוב לטפס במעלה המפעל האירופאי השני בחשיבותו.

אלא שלפני 5 שנים אלימלך ואבוקסיס היו טובים יותר. על השער השני של ריינג'רס היום חתום יותר מכל הקפטן האדום. האיטיות, שבליגה מספיקה מול חלוצים אנמיים וקשרים קדמיים חסרי תיאבון, לא טובה למשחק מול קבוצה מהאי הבריטי.

אבוקסיס איבד כדור לכריס בויד השאפתן בדקה ה-34 והחלוץ הסקוטי עשה את ה-0:2 וחתם את הסיפור, אחרי שעוד לפני זה בארי פרגוסון כבש בדקה ה-23. השער השני של הקפטן, בדקה ה-77 סגר את החבילה של האדומים ושער של צ'רלי אדם בתוספת הזמן שלח אותה בדואר מהיר בחזרה לישראל.

חניכיו של ניר לוין פגשו יריבה לא מאוד טכנית (להוציא את כריס ברק ובארי פרגוסון), לא מבריקה, אבל מאוד חזקה ומהירה. עם הנחישות של השחקנים של וולטר סמית, לשחקנים באדום, שנראו לעתים כמו ילדים ליד שארית הפליטה האירופאית והעוצמתית של הקבוצה הכחולה, לא היה כל סיכוי.

הפועל ת"א חוזרת לליגה ולעולם האמיתי, רק חבל שהיא לא ספגה שער אחד פחות, כי התוצאה על הנייר עשויה לפגוע במוראל של השחקנים בוולפסון. מאבקי האליפות אולי רחוקים מהם יותר ממה שהם נראים, אבל יש עוד דרבי העונה וגם גביע. האדומים חייבים להרים את הראש ולהבין שהמסלול שעשו עד כאן היה מכובד בפני עצמו.

יהיה בסדר, העיקר לזכור שיש משחק ביום שני באורווה. זה עומר גולן ולא דדו פרשו, גיא לוזון ולא וולטר סמית, אבל דבר אחד בטוח, זה לא פחות חשוב.

פאאס בדרך החוצה? (לי בוץ)

בסיום המשחק העדיף המאמן המובס, ניר לוין, להאשים את השופטים. "בשער השני הבנתי שהיתה נגיעת יד", טען. "דיברנו כבר על השפעת השופטים, וכנראה זה מה שקורה להם באצטדיון הזה".

"אנחנו מאוד מאוכזבים", המשיך לוין, "שיחקנו לא טוב. אם היינו מראים 70 אחוז מהיכולת שלנו התוצאה הייתה שונה. היה שער מוקדם לריינג'רס ולא הגבנו טוב אליו, לא יצרנו מספיק הזדמנויות. הם היו עם עשרה שחקנים ואני העלתי שחקנים התקפיים. כתוצאה מזה היינו פרוצים למתפרצות".

על העובדה שחאבייר פאאס לא נכלל בסגל למשחק, הסביר: "הוא לא שיחק בגלל שעבר עבירת משמעת לפני המשחק ונטפל בזה בהמשך". ביום רביעי החליט לוין לתת קרדיט להרכב שניצח בבלומפילד ולהשאיר את פאאס מחוץ ל-11. הארגנטינאי היה מאוד מאוכזב, ולטענת שחקנים בקבוצה, "החזיר" למאמן בחוסר מאמץ באימון המסכם.

כפי שזה נראה כרגע, לא מן הנמנע שפאאס ישוחרר מהקבוצה עוד לפני תום העונה. כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה מדובר על אפשרות לפיה פאאס לא יסיים את העונה בוולפסון, שכן לפני מספר חודשים דובר על כך שהבלם מדוכא בשל הגעגועים לאשתו ההרה בארגנטינה. עם זאת, לאחר חופשת חג המולד במולדתו, שב פאאס לארץ עם חבר צמוד, אותו מממנת לו הקבוצה, ומאז מצב רוחו של הארגנטינאי מרומם, ונראה היה כי תמה הסאגה. כעת, בעקבות האירועים האחרונים, שוב נסללת דרכו של פאאס חזרה הביתה.

איבזיטו אוגבונה אמר בסיום המשחק: "צר לי שאכזבנו את האוהדים בארץ, ובמיוחד את אלה שבאו איתנו לכאן. המטרה עכשיו היא לחזור למפעל הזה בעונה הבאה, דרך הליגה".

סלים טועמה הוסיף: "ניסינו, ולצערנו לא הלך. בכל זאת אני חושב שעשינו הישג יפה, חבל רק שזה נגמר ככה. ידענו שפה בגלאזגו הריינג'רס יראו הרבה יותר טוב. ידענו למה אנחנו מגיעים, מה שבאמת חבל שהתוצאה היא 0:4".

גם אליניב ברדה לא הצליח להסתיר את אכזבתו מהתוצאה: "אנחנו מאוכזבים מאוד. באנו לכאן עם הרבה ציפיות לעבור שלב ולצערי הרב לא הצלחנו. עם זאת, אף אחד לא יקח מאיתנו את מה שעשינו עד עכשיו באירופה. עכשיו אנחנו חוזרים לליגה ושם נצטרך לעבוד חזק כי גם שם יש לנו מטרות".

שביט אלימלך, שהוציא ארבעה כדורים מהרשת, סיכם: "זה לא משחק של 0:4. להם הלך הכל, ולנו שום דבר לא יצא. בכל מקרה, אסור לשכוח שנתנו עונה גדולה באירופה. הגענו לשלב הבתים, עברנו את שלב הבתים וניצחנו את ריינג'רס בבית. עכשיו צריך להמשיך ככה בליגה כדי לחזור למעמדים האלה גם בשנה הבאה".

ברוך דגו, שהוחלף במחצית על ידי לוסיאנו דה ברונו, עלה לשחק חולה והוא סובל מאבעבועות רוח. כרגע עדיין לא ברור אם הקשר יספיק להחלים בזמן עד למשחק הליגה מול מכבי פ"ת ביום שני באורווה.

מהלך המשחק:

דקה 4: ריינג'רס פתחה בסערה ונאצ'ו נובו נגח כדור למשקוף של אלימלך אחרי כדור קרן.

דקה 18: אלן האטון הגביה לרחבה, כריס בויד נגח, אבל אלימלך עצר.

דקה 23: גול! נאצ'ו נובו מצא חור בהגנה האדומה, העביר רוחב מימין ובארי פרגוסון, שהגיע מאחור, כבש בבעיטה חזקה. 0:1 לריינג'רס.

דקה 34: גול! יוסי אבוקסיס התנהל באיטיות עם הכדור בסמוך לרחבה שלו, ניסה למסור, אבל בעט על כריס בויד, שהשתלט, התקדם וכבש. 0:2 לריינג'רס.

דקה 59: אבוקסיס בעט מרחוק, אבל הכדור הלך החוצה.

דקה 62: כריס ברק חתך את דני בונדר, נכנס באלכסון משמאל לימין ובעט מ-18 מטרים, אבל אלימלך הדף לקרן.

דקה 72: גול! ההגנה האדומה חלמה, פרשו המחליף לקח את הכדור והעיבר רוחב לפרגוסון, שכבש מקרוב. 0:3 לריינג'רס. מיד אחרי השער פגע השוער, אלן מקגרגור, בשחקן אדום והורחק.

דקה 79: פרשו שוב השתחל לרחבה, אבל הפעם בעיטה שלו נהדפה על ידי אלימלך.

דקה 90: לוסיאנו דה ברונו הגיע ראשון לכדור קרן, אבל נגח אותו למשקוף.

דקה 90+3: גול! אדם המחליף חתם את התוצאה עם שער קליל בתוך הרחבה. 0:4 לרויינג'רס.

גלזגו ריינג'רס: אלן מקגרגור, אלן האטון, איברהים חמדאני, דייויד וויר, גאווין ריי, בארי פרגוסון, קווין תומסון, איאן מארי, כריס ברק (צ'רלי אדם 90), נאצ'ו נובו (סטפן קלוס 73), כריס בויד (דדו פרשו 64).

הפועל ת"א: שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, ברוך דגו (לוסיאנו דה ברונו 46), יוסי אבוקסיס (גילי ורמוט 66), וולינגטון (איבן יוליץ' 80), סלים טועמה, אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully