וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מלול ייצג את ישראל בנבחרת אירופה

לי בוץ

22.2.2007 / 12:43

מגן מכבי ת"א ונבחרת הנוער ימריא לברצלונה במשחק של נבחרת כוכבי אירופה עד גיל 19, במשחקים מול נבחרת אפריקאית בקמפ נואו

מגן מכבי ת"א ונבחרת הנוער של ישראל, דור מלול, ימריא לברצלונה על מנת לייצג את ישראל במדי נבחרת כוכבי אירופה עד גיל 19, המונה 20 שחקנים מ-12 מדינות: פולין, סרביה, צפון אירלנד, צ'כיה, הונגריה, ספרד, גרמניה, צרפת, פורטוגל, הולנד, רוסיה וישראל.

הנבחרת האירופאית תתמודד נגד נבחרת אפריקאית מקבילה בשני משחקי "גביע מרידיאן" המאורגן על ידי אופ"א. שני המשחקים ייערכו באצטדיון קאמפ נואו בברצלונה ב-27 בפברואר וב-1 במרץ, כשאת נבחרת הכוכבים האירופאית יאמן מאמן נבחרת ספרד לשעבר, אינאקי סאיס, המשמש כיום כמאמן הנבחרת הצעירה של ספר וכמנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

מלול התארח יחד עם מאמן העל של נבחרות הנוער זאב זלצר שילווה אותו בנסיעה, בהתאחדות לכדורגל, שם קיבל את ברכתו של יו"ר ההתאחדות, איצה מנחם. "אנו על קצה של היסטוריה בשיראל, כשיש נציג שלנו בנבחרת אירופה", אמר איצ'ה לשחקן הצעיר. "זה כבוד גדול להתאחדות, לנבחרת הנוער ולמכבי ת"א ששחקן שלנו מוזמן למשחקים. אנו נלווה אותך, תרתי משמע, בכל האירוע הזה ואני רוצה לאחל לך בהצלחה גם בנבחרת וכמובן גם במכבי".

זאב זלצר הוסיף: "דור צפוי לשחק בהרכב הראשון של נבחרת אירופה באחד מהמשחקים והוא ייצג אותנו נאמנה. כל נבחרות הנוער משופעות בשחקנים ממכבי ת"א, עובדה שמוכיחה על דרך נכונה ואני מקווה שנמשיך לפעול בשיתוף פעולה דומה עם המועדון גם בעתיד".

מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער במכבי ת"א, בני טבק, סיכם: "בשם מכבי ת"א אני רוצה להודות לזאב זלצר ואני שמח שדור נבחר, כשלמעשה הוא מייצג את מה שאנו רוצים לראות גם כשחקן וגם כאדם".

מלול עצמו, אמר: "כל המעמד הזה מהווה כבוד גדול מאוד עבורי. אני חושב שלייצג את ישראל זה לא דבר שנופל בחלקו של כל אחד. אני מקווה לייצג את המדינה בכבוד ומקווה שיהיה בסדר. אין ספק שכרגע יש הרגשה יותר גדולה של אחריות וציפיות, ואני מקווה לא לאכזב אף אחד מהאנשים שחשובים ויקרים לי".

סגל נבחרת אירופה:
שוערים: ייבגני פומאזן (רוסיה, קובאן קראסנודאר), וויצי`ץ שצ`זני (פולין, ארסנל). הגנה: גווילם סאבאל פאררה (ספרד, אספניל), ניקולא גולאן (סרביה, פרטיזן), ביורן קופלין (גרמניה, באירן מינכן), קרייג קאת`קארט (צפון אירלנד, מנצ`סטר יונייטד), יאן פולאק (צ`כיה, סלובאן ליברץ), דור מלול (ישראל, מכבי ת"א), ארמאנד טראורה (צרפת, ארסנל). קישור: אדם דודאש (הונגריה, גיורי אטו), מארקו מארין (גרמניה, בורוסיה מינשנגלדבאך), ננאד אדאמוביץ`(סרביה, פרטיזן), אדריאן (פורטוגל, ספורטינג), וורנון אניטה (הולנד, איאקס), יאן האבלה (צ`כיה, הראדץ` קראלובה). התקפה: מנואל פישר (גרמניה, שטוטגארט), בוג`אן קרקיץ` (ספרד, ברצלונה), אלכסנדר פרודניקוב (רוסיה, ספרטק מוסקבה), ארון ניגז(ספרד, ולנסיה), כריסטיאן נמת` (הונגריה, מטק בודפשט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully