וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני יוצא לבדאלונה

22.2.2007 / 17:13

אולימפיאקוס מחפשת ניצחון שני בטופ 16. טאו תשחק בצרפת מול אורתז במשחק המקביל בבית של מכבי, פילזן תארח את פרוקום

בנוסף למשחקה של מכבי ת"א מול רומא, ייערכו הערב (חמישי) עוד שלושה משחקים במסגרת המחזור השני של הטופ 16 ביורוליג. במשחק המקביל בבית של מכבי תצא טאו ויטוריה לצרפת, שם תפגוש את פו אורתז. פיני גרשון ואולימפיאקוס יפגשו את בדאלונה בספרד, ופילזן תארח את פרוקום סופוט. תיהנו.

פו אורטז - טאו ויטוריה

אורתז עומדת בפני משימה קשה מאוד, כשתארח בביתה את טאו החזקה, שלא התקשתה לנצח את מכבי ת"א בשבוע שעבר. גם הצרפתים פתחו את הטופ 16 במשחק חוץ, אבל הם נוצחו 76:68 ברומא. הפסד נוסף צפוי להוציא אותם מהמירוץ לשני המקומות הראשונים. אם טאו, לעומת זאת, תנצח בצרפת ותשיג ניצחון חוץ שני ברציפות, היא תהיה בעמדה מצוינת להעפיל לשלב הבא. אחרי המשחק הזה, כידוע, הספרדים ישחקו שלושה מארבעת משחקיהם האחרונים באיצטדיונם הביתי, שבו לא הפסידו במשך 25 משחקים ברציפות.

האורחים ישחקו שוב בלי המאמן הראשי פראסוביץ', שעדיין מחלים מאירוע הלב שעבר. יהיה זה קרב בין שניים מהפורוורדים הבולטים ביורוליג, כשלואיס סקולה יפגוש את מייקל רייט.

חובנטוד בדאלונה - אולימפיאקוס

חניכיו של פיני גרשון יגיעו בתנופה גדולה למשחק בספרד, אחרי הניצחון בבלגרד ביורוליג והניצחון בדרבי מול פנאתינאייקוס. יהיה זה קרב ישיר בין שתי היריבות על המקום השני בבית, בהנחה שאלופת אירופה צסק"א אכן תגמור במקום הראשון בבית ה'.

הספרדים יבקשו לזכור את המפגש ההיסטורי שלהם מול אולימפיאקוס, כשגברו עליהם בגמר גביע אירופה בת"א. לצערם, בדאלונה תגיע היום למשחק בלי הקלע השני הכי טוב שלה והריבאונדר הבכיר - לובוש ברטון, שנפגע במרפק במהלך ההפסד לצסק"א בשבוע שעבר.

על אף שגם היוונים קיבלו השבוע בשורה שריאן סטאק ייעדר בחודשיים האחרונים, הם עדיין פייבוריטים ברורים להשיג את הניצחון, ולהתרכז במאבק מול צסק"א על הפסגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אפס פילזן - פרוקוס סופוט

אחת מהקבוצות תשיג הערב את ניצחונה הראשון במפעל, בעוד השנייה כנראה תסיים את הסיפור שלה. פילזן הפסידה ב-27 הפרש לפנאתינאייקוס והפולנים קיבלו 19 הפרש בראש מברצלונה, בשתי התבוסות הכי גדולות של השבוע הקודם. לא במקרה ההתמודדות מוגדרת כ"קרב האקסיות". הוראס ג'נקינס, לשעבר בהפועל ירושלים, יפגוש את יסמין הוקיץ' (אקס הפועל ת"א), כריסטיאן דלמאו (אקס גליל עליון), תומס פאצ'סאס (אקס מכבי ראשל"צ) וחוסיין בשוק (אקס מכבי ת"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully