וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנוטה מאיים לעזוב את סביליה

22.2.2007 / 16:12

ידרוש העלאה בשכר בטרם יאריך את חוזהו. רייס יורד על קאפלו: "ריאל מדריד לא אמורה להתגונן כל הזמן". וגם: האם קנבארו חוזר ליובה?

חלוץ סביליה, פרדי קאנוטה, הודיע כי הוא עשוי לעזוב את המועדון בקיץ, אם לא יקבל העלאה משמעותית לשכרו. החלוץ ממאלי מוביל את הליגה הראשונה בכיבושים עם 19 בסך הכל (ב-23 משחקים), והודה כי הוא קיבל הצעות מקבוצות נוספות ביבשת.

"יש הרבה דברים שצריך לדבר עליהם עם ההנהלה, וזה יקרה בימים הקרובים", הודה השחקן בן ה-29, שהבהיר כי הוא לא ידרוש מהקבוצה סכומים שהיא לא תוכל לעמוד בהם. "טוב לי בסביליה, במיוחד עכשיו כשהיא בצמרת".

קאנוטה נקנה על ידי סביליה מטוטנהאם ב-8.5 מיליון ליש"ט, לאחר שלא מצא את עצמו בפרמיירליג. "בטח באנגליה חושבים שיש לי אח תאום או משהו", אמר החלוץ, "כי אחרת הם לא יכולים להסביר את ההבדלים בין היכולות שלי בשתי הליגות".

נמשכת הביקורת על קאפלו

קשר ריאל מדריד, חוזה אנטוניו רייס, יצא בביקורת נגד שיטת המשחק של מאמן הקבוצה, פאביו קאפלו. "הקבוצה נראית לא מאורגנת, כי יום אחד אני משחק בצד ימין, ולמחרת אני משחק בצד שמאל", אמר רייס, "וזה לא קורה רק לי, אלא לכולם. גם ראול, רוביניו וגוטי שיחקו בתפקידים שונים, אבל אנחנו מקצוענים וחייבים לקבל את זה".

רייס נשמע מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה. "נגד באיירן התחממתי 45 דקות, אבל קאפלו לא הכניס אותי. אני כבר לא יודע מה לעשות", אמר הקשר המושאל מארסנל, "אנחנו משחקים הגנתי כי ככה המאמן אומר לנו. אנחנו ריאל מדריד, אנחנו לא אמורים להתרכז כל הזמן בהגנה".

אני חוזר הביתה

דיווחים בספרד טוענים כי בלם ריאל, פאביו קנבארו, קיבל הצעה לשלוש שנים מקבוצתו לשעבר, יובנטוס. תנאי העסקה כבר סוכמו עם סוכנו של קנבארו, אך הבלם אמר כי הוא יוכל להשיב על ההצעה רק בסיום העונה.

נמסר כי גם קנבארו, שלא משחזר את יכולתו הטובה בברנבאו, וגם ריאל, שהתחייבה לחוזה של 15 מיליון יורו לשלוש שנים הקרובות עם האיטלקי, מרוצים מהעסקה הנרקמת.

עוד בריאל: במועדון זועמים על אמרסון, שסירב להיכנס כמחליף בדקה ה-85 במשחק מול באיירן. המאמן קאפלו דרש מהמנהל המקצועי פדראג מיאטוביץ' להעניש את השחקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully