וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש עסקאות קטנות בטרייד דדליין

22.2.2007 / 22:12

דיקסון עבר לטורונטו, פרד ג'ונס עשה את הדרך לפורטלנד, אטלנטה חיזקה את עצמה באנתוני ג'ונסון מדאלאס. קיד נשאר בנטס, ביבי בקינגס

תום מועד ההעברות ב-NBA הגיע ב-22:00 (חמישי), ואחרי חרושת השמועות האינסופית סביב פאו גאסול, ג'ייסון קיד, וינס קרטר ומייק ביבי, לא קיבלנו אף עסקה גדולה, אלא שתיים קטנות. אבל אל לנו להתלונן, אחרי הטרייד ששלח את אלן אייברסון לדנבר והחלפת השחקנים בין אינדיאנה לגולדן סטייט. גם הגעתו של וובר לדטרויט הייתה סיבה למסיבה.

הקבוצה הראשונה שעשתה מעשה היא אטלנטה, שהביאה את הרכז אנתוני ג'ונסון מדאלאס, בתמורה לבחירת הסיבוב שני בדראפט הקרוב, כך הודיע הג'נרל מנג'ר בילי נייט.

ג'ונסון הגיע הקיץ מאינדיאנה למאבריקס, ואמור היה להיות הרכז השלישי מאחורי ג'ייסון טרי ודווין האריס, ולהוסיף נוכחות סולידית ובטחון. אולם הוא התקשה למצוא מקום ברוטציה של המאמן אייברי ג'ונסון, ותרם רק 3.8 נקודות ו-2 אסיסטים ב-14.1 דקות משחק. בשלב זה החליטו במועדון להיפטר ממשכורתו. זו תהיה הקדנציה השלישית של ג'ונסון בהוקס, והוא צפוי להיכנס לחמישייה, לאור היכולת המזעזעת של ספידי קלקסטון והפציעות הבלתי פוסקות של טיירון לו.

"אנחנו שמחים להחזיר את אנתוני ג'ונסון לאטלנטה", אמר נייט. "אנחנו צריכים שחקן ותיק עם הרבה ניסיון בעונה הרגילה ובפלייאוף".

פורטלנד וטורונטו החליפו ביניהן שוטינג גארדים. חואן דיקסון נשלח לקנדה ופרד ג'ונס חזר לארה"ב. שני השחקנים לא קיבלו דקות העונה. הראפטורס יקבלו הקלה כספית, והבלייזרס שחקן צעיר ואתלטי.

פילדלפיה המשיכה במאמציה להיות גרועה יותר, כדי לשפר עמדות לקראת הדראפט. אלן הנדרסון נשלח ליוטה, בתמורה לזכות להחליף בחירות דראפט סיבוב שני ב-2007, פלוס כסף מזומן. הפורוורד לא צפוי להישאר ביוטה.

ירחף הפעם על רחבת הריקודים

למי שלא הספיקה לו הופעת הברייקדאנס המהוללת של שאקיל אוניל באולסטאר, רשת ABC האמריקאית הודיעה על המשתתפים החדשים בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", וביניהם כמה ספורטאים.

בין הכוכבים שיביכו את עצמם על בימת הריקודים נמצא הכדורסלן קלייד דרקסלר, כוכב ה-NBA לשעבר, המתאגרפת לילה עלי (בתו של מוחמד עלי) והמחליק האולימפי אנטון אוניו. כמו כן ישתתפו הת'ר מילס נטולת הרגל (גרושתו הטרייה של פול מקרטני) והשחקן וינסנט פסטורה (סלבטורה "ביג פוסי" בונפנסיירו מ"הסופרנוס").

ישלימו את הקאסט: הזמר בילי ריי סיירוס, ה"זמר" מאן-סינק ג'ואי פאטונה, מיס ארה"ב 2004 ליסה גיבונס, הדוגמנית פאולינה פוריצקובה והשחקן איאן זירינג (סטיב מ"בברלי הילס").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully