וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "בני יהודה תמיד עשתה לנו חיים קשים"

אסף שקד

22.2.2007 / 18:11

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק מול הכתומים בראשון. הקשר, שמתאושש מפציעה, יודע: "היכולת מול הפועל פ"ת לא תספיק לנו"

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אימון הכנה נוסף לקראת המשחק ביום ראשון מול בני יהודה. לראשונה השבוע עמד לרשותו של יוסי מזרחי סגל מלא, שכלל את שחקני הנבחרת האולימפית, שחזרו ממחנה בן יומיים, ברק יצחקי, שלמרות הפציעה ערך אימון מלא, ודוד אמסלם, שחזר השבוע לאימונים מלאים. יוסי מזרחי טרם גיבש את זהות ההרכב שייפתח והוא צפוי לעשות זאת באימון המסכם שתקיים הקבוצה מחר בבוקר.

"אני מסכים שלא הברקנו במשחק מול הפועל פ"ת", אמר היום גל אלברמן, "אבל כל משחק הוא בפני עצמו. אני בטוח שנחזור להציג את היכולת הטובה שלנו, ואם זה יקרה, אני בטוח שנשיג את שלוש הנקודות". אלברמן, שהיה פצוע בשבוע שעבר וזכה לשחק דקות קצרות, מתמודד בצוותא עם דרק בואטנג וז'וזה רמאליו על חולצת ההרכב. רק בסוף השבוע יחליט מזרחי איזה צמד מבין השלושה יפתח בהרכב.

"באמת יכולנו להיות בפער הרבה יותר גדול מהמקום השני", אומר אלברמן, "אבל גם יכולנו להיות במצב פחות טוב ממה שאנחנו עכשיו. בסך הכל אנחנו מרוצים מהמיקום שלנו כרגע, למרות שאנחנו תמיד רוצים להגדיל את הפער. כולנו היינו בטוחים בתחילת העונה שזה לא הולך להיות קל, ובשום שלב של העונה זה לא יהיה קל. אני שמח שגם עכשיו, כשאנחנו כביכול בתקופה פחות טובה, אנחנו עדיין לוקחים את הנקודות".

על היריבה הקרובה אמר הקשר: "מדובר בקבוצה התקפית, עם כלים התקפיים מסוכנים, קבוצה שתמיד עשתה לנו חיים קשים. אני בטוח שלא יהיה לנו קל, כמו שלא היה לנו קל באף אחד מהמשחקים העונה. אני לא חושב שמה שעבר על בני יהודה השבוע ישפיע עליה, ולא מענייננו להתעסק במה שקורה שם".

מלך השערים של בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, צפוי לפתוח בהרכב. לקראת המפגש הקרוב מול מלך שערי הקבוצה אשתקד, ליאור אסולין, הוא אמר: "בליגה הזו אין משחקים קלים, במיוחד כשקבוצות באות לטדי מול בית"ר. הן מגיעות בשיא המוטיבציה. נשתדל לעשות את המיטב כדי לנצח. היכולת שהפגנו מול הפועל פ"ת לא תספיק מול בני יהודה. למרות הביקורות, מה שחשוב הוא שאנחנו מנצחים, גם אם זה בשיניים. לא מעניין אותנו איך לנצח, העיקר לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully