וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד שוב בחוץ, יחמיץ כ-6 שבועות

22.2.2007 / 11:21

כוכב מיאמי נפצע בכתפו והורד על כסא גלגלים במשחק מול יוסטון, וההיט יצטרכו להסתדר בלעדיו. גם ג'יי אר סמית פצוע

דווין וויד, כוכב מיאמי היט, לא ייסע עם הקבוצה למשחקה הלילה (בין חמישי לשישי) בדאלאס. וויד נפצע בכתפו ברבע הרביעי ביוסטון (102:112 לרוקטס), נפל על הפרקט כשהוא נאנק מכאבים ופונה רק על כסא גלגלים. במיאמי מחכים בדריכות לתוצאות הבדיקות מבית החולים, מאחר שהפציעה נראתה רצינית. בינתיים הם מעריכים שמדובר בפריקת כתף שתשבית אותו לשישה שבועות. "נראה לנו שוויד יהיה בחוץ לזמן לא מועט", אמר המאמן פט ריילי.

שחקן אחר שפצוע הוא ג'יי אר סמית, הגארד של דנבר. סמית נפצע בפיקת הברך וצפוי להחמיץ שלושה עד ארבעה שבועות. זה קורה לאחר שאלן אייברסון חזר מפציעה בקרסול. אייברסון יעבור למשבצת הרכז, וסטיב בלייק יפתח במקום סמית.

טינסלי ודניאלס הסגירו עצמם למשטרה

מה קורה בזמן האחרון באינדיאנה? אחרי ששחקן הפוטבול דומיניק רודס נעצר בעוון נהיגה בשכרות, הסגירו עצמם שחקני הפייסרס, ג'מאל טינסלי ומרקיז דניאלס, למשטרה, לאחר שהואשמוו במעורבות בקטטה שנערכה בבאר לפני יותר משבועיים. השניים שיחקו במשחק הניצחון 129:136 על מילווקי, ואז הלכו לתחנה בעיר התחתית באינדיאנפוליס. מוקדם יותר במהלך היום הרשיע חבר המושבעים את השניים בהפרעה לסדר הציבורי.

פרקליטיהם של השחקנים אמרו כי הם יכריזו על עצמם כחפים מפשע. דניאלס קלע 22 נקודות מול מילווקי, טינסלי הוסיף 11 וחילק 11 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully