וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקו בשבת, או שלא תהיו בליגה"

שגיא ניר

22.2.2007 / 11:07

המנהלת כפתה על אשקלון את הקדמת המשחק מול ירושלים, למרות שאולמה אינו פנוי. באשקלון טוענים כי קופל אחראי לדברים שבכותרת

משחק הליגה בין אליצור אשקלון והפועל ירושלים הוקדם למוצאי שבת בשעה 21:30. אלא שבעייתיות הקשורה למועד החדש, שנקבע בשל משחק הבית של הפועל ירושלים מול ז'לז'ניק במסגרת רבע גמר היול"ב, גורמת להתכתשות בין מנהלת הליגה והנהלת אשקלון, שטוענת כי הזזת המשחק נכפתה עליה בניגוד לתקנון.

לפני כשבוע הודיע מנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס לראשי אשקלון על הקדמת המשחק, שאמור להיות משודר על ידי חברת צ'רלטון. באשקלון טוענים כי באותה העת יתקיים באולם אירוע שתוכנן מראש, אך במנהלת העבירו את האחריות לפיתחה של אשקלון, והודיעו לראשיה במכתב כי במידה והמשחק לא ייערך במועד שנקבע הקבוצה תענש.

חשוב לציין, כי על פי התקנון רשאית המנהלת להקדים משחק בשל השתתפות של קבוצה במפעל אירופי רק במידה והיא אמורה לשחק מעבר לים יומיים אחרי המועד המקורי של משחק הליגה. כידוע, משחקה של ירושלים יתקיים ביום שלישי הקרוב באולם מלחה. במידה ואשקלון לא תופיע למשחק במועד שנקבע, היא תועמד לדין בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל, שרק לו את הסמכות להענישה.

"לא נשחק בשבת כי אין לנו אולם, ואף אחד לא יכול להכריח אותנו לשחק משחק בית באולם חלופי", אמר יו"ר אשקלון ידידיה רפופורט, שהתייחס גם לשיחת טלפון טעונה בין בעלי אשקלון אברהם פלדה ויו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל, בה, על פי גורמים בקבוצה, איים קופל כי אשקלון לא תשחק בליגת העל בעונה הבאה. "אם כך נאמר, אני מצטער על פליטת הפה הלא אחראית הזו. אני מציע לקופל לרדת מהעץ הגבוה כי לא לעולם נספק לו סולם. שלא יפול ויקבל מכה כואבת. לא יכול להיות שיהיה דין אחד לקבוצות קטנות ודין אחר לקבוצות גדולות. בכל מקרה, אנחנו לא צד בעניין הזה, ורצינו ואנחנו עדיין רוצים לעזור לירושלים".

יו"ר המנהלת אבנר קופל הגיב לדברים: "הזזת משחקים היא לא דבר חריג. הקבוצות צריכות להסתדר באולמות שלהן. המשחק יערך כמתוכנן, ולא ניתן להנהלת אשקלון להתנהל בצורה כזו, כי הודענו להם שבועיים מראש. אני לא מאמין שבשעה 21:30 במוצאי שבת האולם מושכר. זכותנו להזיז משחק מתי שנמצא לנכון - יש לנו הסכמי חסות של מיליוני שקלים עם חברת צ'רלטון".

לגבי הדברים שאמר, לכאורה, לפלדה, אמר קופל: "אני בין אלה שדחפו ותמכו בכך שאשקלון תוכל לשחק בליגה. האחרון שצריכות להיות לו תלונות למנהלת זה פלדה, כי אנחנו מימנו אותם 3 חודשים כשהם לא קיבלו כספים מהעירייה. אני מצפה מהם להתנהגות בצורה שונה לחלוטין. אם המשחק לא יתקיים במועד, הקבוצה תישא באחריות".

רפופורט הגיב בזעם לדברי קופל על סיוע שהעניק לאשקלון, ואמר: "זהו שקר נאלח. קיבלנו כספים במעמד כל אחת מהקבוצות, באותו יום ואותה שעה. יתרה מכך, קופל קיזז מהתשלום שהגיע לנו חוב של כ-50 אלף שקל מתקופת ההנהלה הקודמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully