וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאמי: "זה הרגע הגדול שלי"

22.2.2007 / 8:55

בלאמי התרגש אחרי ה-1:2 של ליברפול בברצלונה. רייקארד מסתכל על חצי הכוס המלאה. ז'וניניו: "כמו בליל, דופקים את הצרפתים"

פרנק רייקארד, מאמן ברצלונה, לא מרים ידיים. הוא יודע שהקבוצה שלו לא נראית טוב, הוא יודע שביטחון הוא לא ממש הצד החזק שלה - ועדיין, הוא לא מסתכל לכיוון הדחה של אלופת אירופה.

אחרי ההפסד 2:1 לליברפול המשימה של רייקארד ושחקניו באנפילד בעוד שבועיים תהיה קשה מאוד. אבל הוא לא נכנע: "אנחנו יכולים לעשות שם את מה שהם עשו פה. זו אכזבה, אבל אנחנו הרי יודעים איך הדברים עובדים בכדורגל", הוא אומר. "במשחק הזה נראה שאיבדנו את הביטחון, וככל שאצלנו הוא דעך, אצל ליברפול הוא גדל".

רייקארד נשאל אם סמואל אטו יהיה כשיר למשחק באנפילד וענה: "אני לא יודע, אבל אני מאוד מקווה שכן".

גיבור המשחק היה קרייג בלאמי, שכבש ובישל לג'ון ארנה ריסה. השניים התכתשו בתקרית בסוף השבוע, שבמהלכה חבט בלאמי במקל גולף בנורבגי. התמונה הייתה שונה לחלוטין בסיום, כשהם חגגו יחד. "זה היה הרגע הגדול שלי בכדורגל", אמר בלאמי. "אני לא קורא עיתונים ולא מעניין אותי מה אנשים אומרים". הוא גם פירגן לרפא בניטז: "הבוס שלנו הראה היום למה הוא אחד המאמנים הכי טובים בשטח".

מוריניו מודאג מטרי, אבל מסתכל על חצי הכוס המלאה

ג'ון טרי נפצע בפתיחה, צ'לסי פיגרה 1:0 והכל נראה רע מאוד עבור אלופת אנגליה. אבל אחר כך הישווה אנדריי שבצ'נקו, ואם לא יהיו הפתעות מיוחדות, שחקניו של ז'וזה מוריניו יעברו את פורטו אחרי ה-1:1 בדרגאו. אגב, גם אריאן רובן נפצע במשחק ולא ברור כמה זמן ייעדר. במקביל, אשלי קול קרוב לחזרה מפציעה.

מוריניו ציין כי טרי יחמיץ את משחקה הקרוב של הקבוצה, בגמר גביע הליגה (אבל אמור להגיע לישראל עם נבחרת אנגליה), אבל נשאר אופטימי. "לאור הנסיבות והפציעות, בעיקר של טרי, אני שמח על התוצאה. הייתי חייב לשנות את המערך, כי גם מיקאל אסיין לא שיחק. התגובה שלנו לפציעה של טרי ולשער המהיר שספגנו הייתה חיובית". מוריניו גם שיבח את אנדריי שבצ'נקו: "הוא משתפר ואני שמח בשבילו. אם הוא יוכל להמשיך להבקיע ככה, מה טוב".

מנצ'יני ואינטר מנסים לשדר ביטחון

בשנה שעברה ניצחה אינטר את ויאריאל 1:2 ברבע הגמר, נסעה למדריגאל, הפסידה 1:0 והודחה. אמש (רביעי) היא הייתה קרובה לנצח באותה תוצאה קבוצה ספרדית אחרת, ולנסיה, אבל השיוויון של דויד סילבה ארבע דקות לסיום הפך את הסיפור למסובך.

רוברטו מאנצ'יני, מאמן אינטר, קיבל השנה הרבה שקט בליגה, אבל בליגת האלופות, כמו בכל שנה, הוא מפזר צ'קים בלי כיסוי. לפני המשחק אמר מאנצ'יני כי הוא משוכנע שקבוצתו תעלה לרבע הגמר, ולמרות התוצאה הלא מרשימה בסן סירו, אין לו ברירה אלא לעמוד מאחורי דבריו.

"התוצאה משקרת, היינו יותר טובים והיינו צריכים לנצח, אבל בלי קשר - אני מאמין שנעלה", אמר מאנצ'יני. "מה שטוב בתוצאה הזו הוא שאנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. אנחנו צריכים לנצח ונעשה את זה".

"ננצח בולנסיה. עשינו את זה בעבר, ונעשה את זה גם הפעם", אמר מנצ'יני, שזוכר שבפעם האחרונה שאינטר הגיעה למסטאיה היא הביסה את הספרדים 1:5.

בניטו פלורס היה צנוע יותר, מהצד השני של המתרס: "אמרתי לשחקנים שלי שייהנו מהמשחק וגם מהתוצאה. המטרה הייתה להישאר בחיים והשגנו אותה. יש הבדל גדול בין לשחק בבית ובחוץ, ואני בטוח שנרגיש טוב את ההבדל הזה אצלנו.

ז'וניניו: "צרפתיות לא נחשבות בליגת האלופות"

מצד אחד ליון מרוצה כי היא לא הפסידה. מצד שני ליון לא מרוצה כי היא לא כבשה. מצד אחד רומא מרוצה כי היא לא ספגה בבית, אבל מצד שני היא לא ניצחה למרות תמיכה מאסיבית של 73 אלף איש באולימפיקו. 0:0 בין האיטלקים לצרפתים יעביר את ההכרעה לליון בעוד שבועיים

אז מה קרה בסוף? כולם משחקים אותה מבסוטים. ז'ראר הוייה, מאמן ליון, חשב שהתוצאה משקפת: "זו נראית כתוצאה ראויה למשחק הזה. אני תמיד רוצה לנצח, אבל 0:0 זה מספיק טוב עבורנו. אני שמח עם הצורה שבה שיחקנו, מאוד נוקשה, חזק ועם הרבה לחימה". השופט מייק ריילי הוציא 11 כרטיסים צהובים והוייה התבדח: "בקרב הזה רומא ניצחה 3:8, אבל אני לא חושב שהמשחק היה כל כך אלים".

ז'וניניו, שהאריך השבוע את חוזהו בליון עד 2009, היה עצבני יותר מהויה: "השופט היה יותר מדי טרחני, והוציא יותא מדי כרטיסים. כנראה שהחולצות של קבוצות צרפתיות לא נחשבות בליגת האלופות. ראינו את זה במשחק של ליל מול יונייטד, וראינו את זה במשחק שלנו לפני שנתיים מול איינדהובן, שקיבלה פנדל מפוקפק".

ומהצד השני גם לוצ'יאנו ספאלטי לבש את ארשת ה"בטח, בטח עוברים אותם": "הם לא כבשו שער בחוץ וזה יקשה עליהם בגומלין. במשחקי החוץ שלנו בשנתיים האחרונות תמיד הצלחנו לכבוש לפחות שער אחד. לקח לנו זמן להיכנס למשחק והיינו זהירים, אבל אני חושב שבמשחק הבא שתי הקבוצות יעזו יותר". הוא פירגן לשופט: "למרות הכרטיסים ההופעה שלו הייתה טובה מאוד. הוא שלט במשחק לכל אורכו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully