וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-הרצליה: המשחק ייערך בקופסא

רומן רוזנבלט

23.2.2007 / 17:44

למרות בעית הכבאית, נרתמה ראש העייריה מרים פיירברג ופתרה את הסוגיה. יה יה פטי והקשר דייהו דייויס חוזרים לשורות הקבוצה מהשרון

בעקבות שביתה נוספת בכיבוי אש בשרון, הוטל בספק קיום המשחק של מכבי נתניה באיצטדיונה הביתי, אולם בתום מגעים ארוכים הצליחה מריים פיירברג, ראש עיריית נתניה, לפתור את הפלונטר ולהביא לידי כך שמשחק הקבוצה ייערך בקופסא.

בנוסף לכבאית, יש גם התלבטויות מקצועיות בקבוצה. עטר יחליט ביומיים הקרובים מי יחליף את אנסומבו המוצהב מול הרצליה, כשהסיכויים נוטים לכיוון תמיר כהן, כיוון שאמיר טגה עדיין סובל מכאבים. טגה ערך היום אימון קל בלבד ועבר טיפולים, ורק מחר יהיה ניתן לקבוע אם הוא יהיה כשיר למשחק.

ראובן עטר חושש מירידת מתח בקרב השחקנים אחרי ההצלחות האחרונות, והיה מאוד קפדן באימון. כבר לפני תחילת האימון העיר לשחקנים וגער בהם על התמהמותם ביציאה מחדר ההלבשה.

עטר התמקד גם היום בחלק ההתקפי ועבד עם החלוצים. המאמן הדגיש בפניהם כי בשער הרצליה עומד שוער המתנשא לגובה של שני מטרים, והדריך את שחקניו כיצד לנהוג בהתאם למגבלותיו.

החלוץ איתי שכטר חוגג היום (חמישי) יום הולדת 20, ובראיון לאתר הרשמי אמר לגבי החגיגות המאפיינות את שעריו: "כל גול שלי זה קרנבל של ריקודים. הריקוד בא לי מהלב, אני חווה הכל מהלב. זה ספונטני". לגבי אי הזימון לנבחרת האולימפית אמר: "זה לא נעים, אבל זה הכדורגל, לא הכל בא בקלות ואני צריך לעבוד יותר קשה עד שבסופו של דבר אגיע, אחרי שאוכיח אני עצמי. כנראה שאני לא מספיק טוב עכשיו לנבחרת".

המגן השמאלי, דדי בן דיין אמר לקראת המשחק שינעל את הסיבוב השני:"כרגע אין מה לדבר על הכרטיס לגביע אופ"א. קודם אנחנו חייבים לסיים כמה שיותר גבוה לקראת הסיבוב השלישי ואחר כך נעשה את החישובים לקראת המשחקים הנותרים. האווירה אצלנו טובה ואנחנו באים למשחק כמו אל כל משחק חשוב". נתניה לא ניצחה את הרצליה בקופסא בליגה הבכירה במהלך 13 השנים האחרונות.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין; תמיר כהן, אמיר טגה, זנו בונדאה, איתי שכטר; אובודו אוקו'צה, מוסא סאנוגו

עדכון ראשון: 22.02.07 17:23
עדכון אחרון: 23.02.07 12:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully