וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בודירוגה וסטפנסון ישחקו מול מכבי

22.2.2007 / 17:23

הסרבי הוותיק ושחקן החיזוק האיסלנדי החלימו מפציעותיהם ויעמדו לרשותו של המאמן יסמין רפשה מול מכבי תל אביב

חדשות רעות לנוון ספאחיה ושות'. דיאן בודירוגה, ששבר אחת מאצבעות ידיו לפני כשבועיים והחמיץ את משחק היורוליג האחרון של רומא נגד פו אורטז, החלים ויעמוד הערב (21:45, ערוץ 1) לרשותו של המאמן יסמין רפשה. לאחר התייעצות נוספת בין הצוות הרפואי לצוות המקצועי של רומא, ובשל חשיבות המשחק, הוחלט לשתף את הסרבי, שאינו כשיר לחלוטין, אך צפוי לפתוח על הספסל.

פרט לבודירוגה, גם שחקן החיזוק האיסלנדי יון סטפנסון, שחתם בקבוצה בתחילת החודש לאחר חצי שנה בולנסיה הספרדית, החלים מהפציעה בירך וישחק.

"חשוב לנו מאוד שהשניים האלו ישחקו", אמר אתמול רפשה. "מכבי זו קבוצה שאנחנו מכירים היטב. נכון שניצחנו אותם בשלב המוקדם, אבל זה לא מבטיח לנו דבר לקראת המשחק הקרוב. גם מכבי מכירה אותנו, לכן יהיה משחק קשה מאוד. נהיה חייבים להישאר מרוכזים מההתחלה ועד לסוף".

בנוסף לסטפנסון, עיבתה רומא את השורות עם צירופם של הסנטר רוברטו קיאצ'יג והגארד-פורוורד רוברטו גאביני. "רק הגעתי לרומא לפני כמה ימים אבל אני כבר מרגיש בבית", סיפר האחרון. "השחקנים כאן קיבלו אותי בזרועות פתוחות ואני חושב שאסתדר היטב עם קואץ' רפשה. מאוד משמח אותי לחזור לשחק ביורוליג. אנחנו יודעים שצפוי לנו משחק לא פשוט מול מכבי. הם מגיעים נחושים כדי להשיג ניצחון, אבל אנחנו משחקים בבית וחייבים לנצל את המגרש הביתי שלנו. כמו מכבי, גם אנחנו מאוד צריכים את הניצחון הזה".

עדכון ראשון: 21.02.07, 22:36
עדכון אחרון: 22.02.07, 17:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully