וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני פה בשביל הפנאן

לי בוץ

22.2.2007 / 9:47

לפני ריינג'רס הסקוטים כיבו להפועל ת"א את האורות. לוין: "רואים את המשחק כחוויה". המשחק ( 22:05) ישודר בערוץ 10

"אנחנו רואים את המשחק באייברוקס כחוויה ולא כמשהו מפחיד", כך אמר אתמול (רביעי) מאמן הפועל ת"א, ניר לוין, במסיבת העיתונאים המסורתית ערב משחק הגומלין מול גלזגו ריינג'רס. לפני שממשיכים עם מעללי הפועל ת"א בגלזגו, צריך לציין שאחרי כל הסמטוחות, המשחק ישודר בסופו של דבר בערוץ 10, במקביל למשחקה של מכבי חיפה.

האדומים, שהשלימו את ההכנות למשחק, יודעים שאין לזלזל ביריבה למרות היתרון לאחר הניצחון הגדול 1:2 בבלומפילד במשחק הראשון. עם זאת, לוין לא נשאר חייב לעיתונאים הסקוטים, שניסו לדחוק אותו לפינה.

"לא היתה שום כוונה מצד הפועל ת"א להגיש תלונה לאופ"א", הסביר המאמן הישראלי כשנשאל על הפרסומים לפיהם הפועל ביקשה להעמיד לדין את פרגוסון על הפגיעה ללא כדור בטל חן במשחק הראשון. "השמועות על כוונות כאלה לא הגיעו מאיתנו".

התקשורת המקומית התעסקה, כצפוי, גם ב"צלילה" של אוגבונה בעבירה שקדמה לשער המדהים של טועמה. "אם מדברים על 'צלילות'", אמר לוין, "אני רוצה להזכיר את שני הפנדלים שנשרקו לטובת ריינג'רס במשחק נגד מכבי חיפה ונגד קילמרנוק בליגה. בשני המשחקים הללו שימשתי כפרשן, ובשני המקרים הוכח על ידי צילומי הטלויזיה שהיריבות קופחו. כמו כן, אני כלל לא בטוח שהיתה עבירה בבעיטה החופשית שהובילה לשער השיוויון בבלומפילד".

אגב, האמירות האלו עצבנו מאוד את הסקוטים. עיתוני הבוקר הקדישו לא מעט מקום לרמיזות של לוין, כאילו בריינג'רס יש צוללנים ברחבה.

"עכשיו נותנים לנו יותר כבוד מאשר לפני המשחק הראשון", הוסיף המאמן. "ברור שהניצחון שלנו הכניס את הקבוצה היריבה למוטיבציה גבוהה. הם מנסים להכשיר את כל הפצועים שלהם וזה כבוד להפועל. הנסיון של שחקני הפועל באירופה נותן להם יתרון, אבל כמובן שאסור לזלזל בריינג'רס, ששיחקה בליגת האלופות וזכתה בראשות הבית בגביע אופ"א עם קבוצות כמו מכבי חיפה ואוקזר. יש הרבה פסיכולוגיה סביב המשחק, אבל אנחנו נתרכז רק בכדורגל וזה מה שיכריע".

לוין סיכם בהתייחסות לקהל האדום: "האוהדים שלנו ראויים להערכה על המאמץ ועל התמיכה, מגיע להם כל הכבוד. נכון שמחר הם יהיו מיעוט, אבל אני בטוח שהם יהיו מיעוט משמעותי".

פאאס לא בהרכב. האוהדים לא שכחו את אוסישקין

האדומים סיימו הערב את האימון המסכם באייברוקס קצת לפני המתוכנן, זאת לאחר שהזרקורים באצטדיון כבו לפתע. לטענת הסקוטים האורות כבו בסיום הזמן שהוקצה לקבוצה להתאמן.

על פי האימון, שנערך לעיניהם של כ-100 אוהדים נלהבים, נראה כי לוין יפתח מחר עם הרכב זהה לזה שניצח את הסקוטים בבלומפילד בשבוע שעבר. משמעות הדבר היא שחאבייר פאאס, שריצה במשחק הקודם עונש הרחקה בעקבות שלושה כרטיסים צהובים במפעל, יישאר על הספסל גם הפעם. ואליד באדיר ימשיך לשחק כבלם לצידו של רמי דואני, בעוד שוולינגטון דה אוליביירה יקבל פעם נוספת את הקרדיט בקישור האחורי.

שביט אלימלך ודני בונדר, שהחלימו השבוע משפעת, יקבלו אף הם את חולצת ההרכב, כמו גם יוסי אבוקסיס ואליניב ברדה, שקיבלו מנוחה בניצחון על מ.ס. אשדוד בליגה ועלו לשחק רק במחצית השנייה. גילי ורמוט וטל חן, שקיבלו את הקרדיט באותו משחק, יחזרו אל ספסל המחליפים.

האוהדים, שעשו את הדרך לגלזגו מת"א, לא שכחו גם בסקוטלנד הקרה את המאבק על האולם המיתולוגי של קבוצת הכדורסל. עשרות האוהדים, שהגיעו לאימון המסכם הערב, תלו שלטים רבים הקוראים להילחם על אוסישקין ולא לתת לעיריית ת"א בראשותו של ראש העיר רון חולדאי להרוס את האולם, שעבור רבים מהם שימש כבית. גם השחקנים שיתפו פעולה והצטלמו לצד השלטים עליהם נכתב: "חולדאי, אני מאוהב באוסישקין. ואתה?".

"לא שכחנו גם פה מאיפה באנו", סיפר אחד האוהדים מגלזגו לוואלה! ספורט. "אוסישקין ובלומפילד זה הבית שלנו ולא ניתן למישהו שאין לו מושג מה המשמעות של האולם הזה להרוס הכל. כשנחזור, נירתם כולנו למאבק על אוסישקין ונגיע הישר לעיר האוהלים המחודשת שתוקם שם".

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני, ואליד באדיר, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, וולינגטון דה אוליביירה, סלים טועמה, ברוך דגו, אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully