וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה סיימה עוד מחנה אימונים קצר

לי בוץ

21.2.2007 / 21:27

ההתכנסות הבאה של החניכים של גיא לוי תהיה לקראת ההמראה לבולגריה. קשר מכבי נתניה, אמיר טגה, נעדר מהאימונים בשל פציעה קלה ברגלו

הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה הערב מחנה אימונים נוסף לקראת אליפות אירופה. המחנה בן היומיים, שכלל שלושה אימונים באיצטדיון ר"ג בסגל חסר מאוד, מהווה את ההכנה האחרונה לפני משחק הידידות מול בולגריה ב-7 במרץ. מהמחנה נעדרו עומר פרץ, ליאור ז'אן ושירן ייני הפצועים, כמו גם שחקני הפועל ת"א ומכבי חיפה, המתכוננים עם קבוצותיהם למשחק הגומלין בגביע אופ"א, שיתקיימו ביום חמישי.

בנוסף, מהאימונים היום נעדר גם קשר מכבי נתניה, אמיר טגה, שסובל מפציעה קלה ברגלו. טוטו תמוז, שחזר ללבוש את המדים הלאומיים לאחר שלא נכלל בסגל הנבחרות במשחקי הידידות מול אוקראינה, יוכל להשתתף במשחק בבולגריה רק אם ייקח את תעודת המעבר, אותה מסרבים הוא ומשפחתו לקבל בשל החשש מעיכוב במתן האזרחות הקבועה.

בהתאחדות מיהרו להכחיש הערב פרסומים לפיהם אופ"א חקרה את שיתופו של תמוז במשחקי נבחרות ישראל. ההתאחדות הבהירה כי לא התקיימה או מתקיימת כל חקירה בנושא, ושברשות ההתאחדות לכדורגל מצויים כל האישורים הדרושים לשיתופו של השחקן במשחקים בינלאומיים בהם נטל חלק עד היום.

הערב חתמו השחקנים פעם נוספת על הקוד האתי, למרות שזה לא שונה ולא נתווספו אליו דברים חדשים. המטרה בחתימה המחודשת היתה לרענן לשחקנים הצעירים את החוקים במסגרת שליחות לאומית בנבחרות, זאת לאור פרשיית הקלפים בה הסתבכו שמונה שחקנים בהתכנסות האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully