וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מצאו את האשם בפציעות - אוסי ארדילס

אסף שקד

21.2.2007 / 18:59

יצחקי יטוס לצרפת לעבור סדרת טיפולים ושחקנים בקבוצה יצאו נגד המאמן הקודם: "ההכנה שלו הייתה לקויה, וכעת רואים את התוצאות"

קשר-חלוץ בית"ר ירושלים, ברק יצחקי, ימריא ביום שני לצרפת, שם יעבור סדרת טיפולים על מנת להחלים מהפציעה הטורדנית ממנה סובל בתקופה האחרונה. יצחקי שכבר הספיק לחזור לפני שבוע למספר דקות במשחק גביע הטוטו מול הפועל כפ"ס, נפצע שוב באימון יום שישי האחרון ואתמול (שלישי) לאחר שיחה עם טבריוס דאראו, החליטו במועדון לאפשר לשחקן לצאת לטיפולים מיוחדים. הקשר צפוי להישאר בארץ הבאגט כשבוע וחצי במהלכם יעבור את הטיפולים, לאחר מכן יחזור השחקן ארצה ויצטרך להמתין לפחות עוד שלושה שבועות לפני שיחזור למגרשים.

יצחקי הוא לא היחיד שסובל מפציעה טורדנית, נוסף אליו גם עומרי אפק שסובל מפציעה במפשעה וצפוי לחזור למגרשים רק לקראת מחזורי הסיום של העונה. דוד אמסלם שהיה פצוע עשוי לעשות קאמבק ביום ראשון הקרוב.

במועדון הירושלמי הועלתה ביקורת כנגד המאמן הקודם אוסי ארדילס שלא הכין טוב את הקבוצה, דבר שהביא לפציעות הרבות של השחקנים. "ארדילס לא הכין אותנו טוב לעונה", אמר היום אחד השחקנים, "מחנות האימונים שלו לא היו מספיק טובים, ההכנה שלנו בתחילת העונה הייתה לקויה ועכשיו לצערי רואים את התוצאות. המזל הוא שהביאו לכאן בשיא המהירות את דרור שמשון וטבריוס דאראו שעובדים איתנו על החלק הפיזי ובמקום ארדילס הגיע מאמן שמבין - טקטיקה ואימונים ללא כושר- הם לא המתכון להצלחה".

לאחר היעדרות של יומיים, יחזרו מחר (חמישי) שחקני הנבחרת האולימפית לאימונים מלאים בשורות מוליכת ליגת העל. המאמן יוסי מזרחי טרם החל לגבש את ההרכב לקראת המשחק מול בני יהודה, אך כמו שמסתמן ההתלבטות של מזרחי תהיה בשתי עמדות, משבצת הקשר האחורי עלייה יתחרו דרק בואטנג, ז'וזה רמאליו וגל אלברמן שחזר מפציעה ועמדת החלוץ עליה יתמודדו קלאבר שוונק, עמית בן-שושן שכבש במחזור האחרון וטוטו רושל, שלא זכה לדקות משחק מול הפועל פ"ת.

הנהלת בית"ר ירושלים הוציאה כ-1,000 מנויים מיוחדים לסיבוב השלישי שיכללו שישה משחקי בית של הקבוצה. מנהל השיווק שמוליק לוי אמר לאתר הרשמי: "האוהדים הם למעשה השחקן החשוב במגרש, אני קורא לכולם להזדרז ולרכוש מנוי במחיר מצוין אשר ישתלם הרבה יותר מאשר קניית כרטיס בודד לכל משחק. הקבוצה חייבת את תמיכת האוהדים במרוץ לאליפות החמישית וההיסטורית! בימים הקרובים (תחילת חודש מרץ) תפתח חנות האוהדים הרשמית, שם יהיה אפשר לרכוש מוצרים מקוריים של המועדון וכן להצטרף למועדון האוהדים, אשר קורם עור וגידים בימים אלו."

מחירי המנויים:
מזרחי – מבוגר: 395 ש"ח
מזרחי – נוער/חייל: 265 ש"ח

מערבי מסומן - מבוגר: 430 ש"ח
מערבי מסומן נוער/חייל: 265 ש"ח

צפוני – מבוגר: 320 ש"ח
צפוני – נוער/חייל: 200 ש"ח

במקביל פנה יו"ר הקבוצה אלי ארזי למשרד הכרטיסים בן נאים ודרש ממנו להפחית את העמלות על הכרטיסים אותם רוכשים האוהדים. הפחתת העמלות תחל כבר ממשחק הבית הקרוב ביום ראשון מול בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully