וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי כבר חיפה תבקיע?

רומן רוזנבלט

21.2.2007 / 17:36

האם הירוקים ישברו את הבצורת דווקא מול צסק"א? חרזי: "אנו לא משחקים נגד קונוסים". גזאייב מכין תירוצים: "גם אנחנו בהרכב חלש"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

מכבי חיפה ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין מול צסק"א מוסקבה בגביע אופ"א. קפטן הקבוצה אלון חרזי פתח בלוחמה פסיכולוגית נגד ואלרי גזאייב ושחקניו: "עשינו ברוסיה תוצאה טובה והעברנו את ההכרעה הביתה. אנחנו מאוד רוצים לעלות לסיבוב הבא. אין דבר כזה 'עשינו את שלנו', כי כל מה שעשינו עד עכשיו בא אחרי עבודה קשה, ולכן אנחנו לא מתכוונים לשמש תפאורה במשחק. הלחץ נמצא על צסק"א, הם הקבוצה העשירה והבכירה כביכול ומבחינתם לא לעבור זו קטסטרופה".

חיפה תעלה למשחק ללא יניב קטן ועבאס סואן, וכנראה תחסר את הבלם רפאל אולארה שסובל מחום גבוה ונעדר מהאימון שערכה הקבוצה לקראת ההתמודדות. הקפטן התייחס לבעיה ואמר: "מצער שזה המצב, אבל יש שחקנים בסגל שמחכים לצ'אנס הזה ואני בטוח שמי שישחק מחר יעשה את המקסימום שלו".

בצורת הבקעות פוקדת את אלופת ישראל שכבשה שני שערים בששת המשחקים האחרונים והדבר לא נעלם מעיניו של המאמן רוני לוי: "יש לנו שערים ברזרבה ואנחנו מתכוונים לשחררם לאט לאט. יש תקופות כאלה שקשה להבקיע ואני מאמין שמאזן הכיבושים הסטטיסטי שלנו יתאזן בסופו של דבר".

"אנחנו רוצים להבקיע, אבל אנחנו לא משחקים נגד קונוסים", סיכם חרזי את התייחסותו לחלק ההתקפי של הקבוצה.

לוי המשיך בהרעפת שבחים על היריבה ממוסקבה וגימד את נוכחותה של חיפה. "אנחנו יודעים שצסק"א היא קבוצה גדולה בקנה מידה אירופי וללא ספק היא הבכירה, למרות זאת, אנו משחקים בבית שלנו. למדנו על בשרינו שפייבוריטיות על הנייר לא נותנת כלום. אני מקווה שנוכל לתת מאבק, להפתיע ולנצח. התוצאה שעשינו בחוץ נותנת לנו סיכוי".

על מכת הפציעות ממנה סובלת הקבוצה השיב המאמן: "מתחילת העונה אף פעם לא הופענו בהרכב מלא. אלה המכשולים שעימם צריכים להתמודד מאמן וקבוצתו. אנחנו עדין לא בשיאנו". מה השינויים לקראת המשחק אותם צופה לוי? המאמן אשר ינסה לאלתר הרכב ראוי בשל ריבוי הפציעות בקבוצה השיב בלקוניות: "יהיו אולי שינוי אחד או שניים בהרכב, מלבד אלו הכפויים בשל הפציעות".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, אנדרסון, חיים מגרלשווילי, גוסטבו בוקולי, דירסאו, אלן מסודי, ליאור רפאלוב, שלומי ארביטמן, רוברטו קולאוטי.

גזאייב: "זה בסך הכל כדורגל"

אחרי אשני מכבי חיפה, הגיע מאמן צסק"א, ואלרי גזאייב, לענות על שאלות. אחד מהכתבים אף הצליח להוציא את המאמן הרוסי משלוותו במספר שאלות וגזאייב עקץ: "בפעם הבאה תפנה את השאלות האלו למאמן יותר צעיר".

גזאייב נשאל על היכולת הלא טובה של קבוצתו במשחק הראשון וענה: "אני חושב שנראנו טוב, אבל חיפה שיחקה טוב מאוד. לא הצלחנו ליישם את היכולות לכדי יתרון. חיפה שיחקה בצורה מאורגנת, בעיקר בהגנה. בתקופת ההכנה למשחק חסרו לנו 14 שחקנים בגלל שהם הוזמנו לנבחרות שונות וזה פגע בנו".

גזאייב היה מתומצת והספתק בתשובות חדות לכל שאלה. כשנשאל האם לקבוצתו יהיה קל יותר לנוכח ההרכב החסר של הירוקים ענה: "גם אנחנו משחקים בהרכב יותר חלש". אחר כך ביקש להיכנס לפרופורציות וכשנשאל אם הדחה של צסק"א תהיה קטסטרופה אמר: "זה בסך הכל כדורגל. חס וחלילה שנגיע למצב שמישהו פה יחווה קטסטרופה".

הרכב משוער: איגור אקינפייב, אלכסיי ברזוצקי, ואסילי ברזוצקי, איגנשביץ', ייבגני אלדונין, אלביר רחימיץ', מילוש קרסיץ' (ראמון), יורי ז'רקוב, דודו, ז'ו, דניאל קרבאליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully