וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמית': "הפועל ת"א הראתה בפריז מה היא יודעת"

21.2.2007 / 15:49

מאמן ריינג'רס עושה כבוד, ואבוקסיס כבר מפעיל לחץ: "אני מקווה שהשופט לא יבהל מהאווירה באייברוקס". שידור המשחק בספק

וולטר סמית', מאמן גלזגו ריינג'רס, רחש כבוד להפועל ת"א כשהתבטא בתקשורת הסקוטית לקראת המשחק מחר (חמישי). "שער חוץ הוא פקטור חשוב לכל קבוצה אירופית, ואני שמח שהשגנו כזה בתל אביב. הם ידעו לשמור על החלק האחורי שלהם באותו משחק, וגם אנו ננהג כך", אמר סמית.

סמית' יודע מדוע עליו להיזהר: "הם הראו מה הם יודעים בפריז, אחרי שניצחו שם את סן ז'רמן". דאדו פרשו חזר אחרי פציעה ויעמוד לרשותו של סמית' ויחד עם נאצ'ו נובו וכריס בויד, למאמן הסקוטי יש אפשרויות התקפיות מגוונות יותר.

"אנו יודעים שצריך לכבוש ולכן ננסה ליצור לחץ על הפועל. כדי להצליח בזאת, נצטרך להיות לאזן בין שאיפתנו לכבוש והימנעותנו מספיגה", סיכם סמית'.

לדבריו של סמית' קדמו חילופי מהלומות מילוליות בין המועדונים. הקפטן הסקוטי בארי פרגוסון הצליח להכעיס את איבזיטו אוגבונה כשכינה אותו "שק תפוחי אדמה" בתום ההפסד במשחק הראשון. פרגוסון אמר שהוא קרא כך לאוגבונה בעקבות התחוזותו של החלוץ ונפילותיו החוזרות ונשנות.

"אני לא מבין את ההאשמות האלה", הגיב אוגבונה לדברים, "זה בוודאי לא נכון. פרגוסון וסמית' צריכים להיות מאוד אמיצים כדי לקרוא לי ככה בפנים. ריינג'רס היו הבעיה במשחק הקודם ולא אנחנו". אוגבונה לא אהב את העובדה שאופ"א לא תעניש את פרגוסון על פגיעה ללא כדור בטל חן, לאחר שהיכה אותו בפניו: "הופתעתי מההחלטה ואני חושב שאופ"א היתה צריכה לעשות משהו בנידון".

לחימום האווירה תרם גם יוסי אבוקסיס שאמר לתקשורת הבריטית: "אני מקווה שהשופט לא יבהל מהאווירה באייברוקס". הקפטן האדום הביא כדוגמא את הפנדל שנשרק לחובתה של מכבי חיפה בהתמודדות בין שתי הקבוצות בשלב הבתים. "ריינג'רס נהנו מפנדל שלא היה, אז אפשר להבין את דאגותיי", אמר הקשר והוסיף, "אין לנו שום כוונה להפסיד. הניצחון במשחק הראשון העניק לנו ביטחון ותמיד טענתי שאנו יכולים לגמור את העניין בסקוטלנד".

"במשחק הקודם ריינג'רס לא התייחסו אלינו כאל קבוצה ראויה, אבל אחרי שניצחנו אותם הם פתאום פתחו את הפה", חימם סלים טועמה. המאמן ניר לוין סיכם: "יהיה קשה בגלזגו אבל הוכחנו העונה שאנו לא מפחדים מאף קבוצה".

שידור המשחק בטלוויזיה מוטל כרגע בספק ודוברת ערוץ הספורט גלית הופמן מסרה: "אנו בעיצומו של משא ומתן לגבי שידור המשחק, וכשתתקבל החלטה אנו נודיע בהקדם".

ריינג'רס מתאמצת להכשיר את פרגוסון

קפטן גלזגו ריינג'רס בארי פרגוסון צפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל ת"א. לאחר שמתח את מפשעתו ביום ראשון, אחרי שכבש את שער הניצחון בליגה מול פאלקירק (1:2), היה ספק אם השחקן בן ה-29 יוכל לשחק מול האדומים, אבל פרגוסון הודיע שלא יוותר על המשחק החשוב.

"אני בסדר גמור. אמנם הרגשתי מתיחה ביום ראשון, אבל אהיה בכושר לקראת הפועל. זה משחק גורלי עבורנו ואני רוצה להיות על המגרש. אנחנו יודעים מה לעשות כדי לשמור את עצמנו באירופה, ואנחנו יודעים איך לנצח במשחק".

הצוות הרפואי של ריינג'רס עמל כל השבוע כדי להכשירו למשחק, כמו גם את הקשר קווין תומפסון, הסובל אף הוא ממתיחה במפשעה, אך החלטתו של המאמן וולטר סמית' לגבי הרכבתו של פרגוסון בסגל המשחק תתקבל רק בסמוך למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully