וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: בלאט וטרוויזו השביתו את הדינמו

21.2.2007 / 23:21

מחזיקת הגביע האיטלקית הביסה את דינמו מוסקבה 55:74. לאקוביץ' שב עם ברצלונה לאתונה ונוצח על ידי פאו 102:82. צסק"א-פרטיזן 44:67

המחזור השני של שלב הטופ-16 ביורוליג נפתח הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים. במשחק המרכזי אירחה פנאתנייקוס את ברצלונה, במסגרת בית ו', במשחק החזרה של יאקה לאקוביץ' לאתונה. היוונים לא התקשו לשמור על הבית והביסו את הקטאלונים 82:102.

במשחק במסגרת בית ה' נפגשה אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה, עם פרטיזן בלגרד. הרוסים לא התקשו לנצח את הסרבים, ששכחו שבכדורסל צריך לקלוע, 44:67.

דיוויד בלאט ובנטון טרוויזו השיגו ניצחון ראשון במסגרת בית ז', 55:74 מול דינמו מוסקבה בבית. מלאגה אירחה את אריס סלוניקי ונשארה בלתי מנוצחת כשגברה עליה 74:76.

בית ז': טרוויזו ומלאגה שמרו על הבית

בנטון טרוויזו - דינמו מוסקבה 55:74

מחזיקת הגביע האיטלקי פתחה את השלב הנוכחי בהפסד חוץ למלאגה, אבל היום היא החזירה לעצמה קצת מהיוקרה והסיכוי להעפיל לשלב הבא.

חניכיו של בלאט פתחו בבליץ החל מהרגע הראשון ואיפשרו לאורחים לקלוע רק 9 נקודות ב-10 הדקות הראשונות, מול 25 שלהם. האיטלקים המשיכו לשמור על היתרון לאורך כל המשחק ולנצח. טרוויזו, בעזרת הגנה חזקה, שמרה את אחת מקבוצות ההתקפה הטובות באירופה (79.5 נקודות למשחק) על 55 נקודות בלבד.

לבנטון קלעו: פרסטון שמפרט הוליך עם 15, ניקולאוס זיזיס הוסיף 14, ארזם לורבק ומרקוס גורי תרמו 9 כ"א, ספנסר נלסון עם 7, מתיו סורניה 6, מרקו מורדנטה 5, טרל ליידי 4, בריאנט סמית' 3 ואנג'לו ג'ילי 2.

לדינמו: בויאן פופוביץ' ולזארוס פפדופולוס 17 כ"א, אנטוניוס פוטסיס 8, טקואן דין 5, דימיטרי חבוטסוב, יורי וסילייב, אדי גיל וסרגיי ביקוב 2 כ"א.


מלאגה - אריס סלוניקי 74:76

מי האמין שבתום שני מחזורים, מתייצבת הקבוצה מחבל אנדלוסיה במקום הראשון בבית. הספרדים, שהפסידו רק פעמיים בביתם, לא חוו חיים קלים, אבל הצליחו לעשות בסוף את העבודה.

למלאגה: קוסטאס ואסילאידיס 16, ברני רודריגז 15, קרלוס קבזאס ודניאל סנטאגו 9 כ"א, יירי וולש 8, מרכוס פייסון 6, פלורן פייטרוס 4, פפה סנצ'ז 3, איגנסיו דה מיגל, מרקו טושק וקרלוס חימנז 2 כ"א.

לאריס סלוניקי: מייקל וילקינסון, אלכס סקיילס וג'רמיה מסי 15 כ"א, דימיטריס צלאדאריס 11, טרל קאסל 8, סוואס איליאדיס 7, יאניס יאנוליס 2 ומחמוד עבדול ראוף הוסיף נקודה.

בית ו': פנאתינייקוס - ברצלונה 82:102

שתי הפייבורטיות לעלייה מבית ו' נפגשו הערב ראש בראש באתונה. המפגש ביניהן עמד בסימן חזרתו של יאקה לאקוביץ', שחקנה הסלובני של הקטאלונים, לפארקט ביוון, שם שיחק ארבע שנים. שתי הקבוצות ניצחו במחזור הראשון, אבל פאו הגיעה לאחר ההפסד בדרבי לפיני גרשון ואולמפיאקוס בשבת.

ברצלונה פתחה טוב והצליחה להישאר צמודה בדקות הפתיחה ליוונים, שהובילו 13:14. מכאן ואילך עשו חניכיו של אובראדוביץ' ריצה מטורפת של 2:18, עד לסיום הרבע הראשון. ההפרש המשיך לצמוח גם ברבע השני כשסאני בצ'ירוביץ' מוביל את הביתיים עם 24 נקודות.

מכאן הקטאלונים כבר לא הצליחו לעשות קאמבק נגד היוונים, שנעזרו בתמיכה גבית של אוהדיהם והמחצית השנייה התנהלה בגארבג' טיים ארוך ומייגע. פנאתנייקוס משיגה את ניצחונה השני בבית ועושה צעד חשוב בדרך להבטחת המקום הראשון שמוביל ליתרון ביתיות בשלב רבע הגמר. גם קבוצת הכדורגל של המועדון הקטאלוני נחבטה היום על ידי ליברפול בליגת האלופות ובמדריד פותחים את השמפניות.

פאו חסרה את טוני דלק, אבל נמצאו הרבה שחקנים כדי להשלים את החסר. לפאו: דימיטריוס דיאמנטידיס 17 נקודות, דיאן טומאשביץ' תרם 13, שלושה שחקנים קלעו 11: מייק באטיסט, ניקוס חאג'יברטאס ורמונאס שישקאוסקאס. דימוס דיקודיס עם 6, מילוש וויאניץ' תרם 5 וקוסטאס צרצריס השתתף במאמץ הקבוצתי כשהוסיף 4.

לבארסה: חואן קארלוס נווארו הפציץ 21 וחילק 9 אסיסטים, ג'ורדי טריאס עזר לו עם 16, מיכאליס קקיוזיס עם 13, רוג'ר גרימאו 11, רוקו לני אוקיץ' 9, דניס מרקונאטו הוסיף 8. פראן ואסקז 4.

בית ה': צסק"א מוסקבה - פרטיזן בלגרד 44:67

אלופת אירופה, שגברה על חובנטוד במחזור הראשון, לא התקשתה בביתה מול הסרבים, שלא הצליחו מול ההגנה הרוסית הנוקשה וירדו בסיום כשבאמתחתם 44 נקודות בלבד.

קוסטה פרוביץ' מפרטיזן הישווה אחרי 5 דקות ל-9:9, אבל מתיאס סמודיס וחבריו דאגו לברוח ולסיים את הרבע ביתרון 14:21. הסרבים לא אמרו נואש והצליחו לצמק ברבע השני עד 25:30, אבל זו הייתה שירת הברבור שלהם. עד ההפסקה הגדילה צסק"א את היתרון.

הכתישה הרוסית של גנרל חורף המשיכה במהלך המחצית השנייה, כשהסרבים הורשו לקלוע רק 17 נקודות מול 30 של המקומיים. מתיאס סמודיס, שהצטיין במשחק נגד בדאלונה, הוביל את קלעי אלופת אירופה בצוותא עם אוסקר טורס, שהחליף את דיוויד ואנטרפול. כל אחד מהשניים קלע 11 נקודות. סמודיס נעזר הרבה בקו (8 מ-8) אנטון פונקרשוב תרם 10. עוד הוסיפו לצסק"א: אלכסיי סוורסנקו 8 נקודות, ג'יי אר הולדן עם 7, טרייג'ן לנגדון ותיאודורוס פפאלוקאס הוסיפו 6 כ"א. דיוויד אנדרסן 4 ותומאס ואן דר שפיגל 3.

לפרטיזן בלגרד: קוסטה פרוביץ' הוליך עם 10 נקודות, פרדראג דרובניאק וניקולה פקוביץ' 8 כ"א, אורוס טריפקוביץ' ודושאן קצ'מן תרמו 7. וונטיגו קאמניגס עם 4.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully