וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודס נעצר, דאנג'י ממשיך

21.2.2007 / 11:28

הרץ האחורי של הקולטס יישפט על נהיגה בשכרות. המאמן רוצה לחזור ולהגן על התואר, וטום בריידי יהפוך לאב, אבל הילד לא של ג'יזל

הרץ האחורי של אינדיאנפוליס קולטס, דומיניק רודס, אחד ממצטייני הסופרבול האחרון, נעצר הלילה (בין שלישי לרביעי) על ידי משטרת תנועה בגין נהיגה בשכרות. רודס בן ה-28 הורד מהכביש באינדיאנפוליס בסביבות 3 לפנות בוקר כשהוא נוהג על רכבו במהירות 81 מייל לשעה (כ-130 קמ"ש) בכביש שבו המהירות המקסימלית המותרת היא 55 מייל (90 קמ"ש). רודס שיתף פעולה וצפוי להגיע לבית המשפט הלילה.

לרודס היו בעבר בעיות עם המשטרה, כשב-2002 הואשם בתקיפת חברתו.

ובינתיים חוזר מאמן הקולטס, טוני דאנג'י, לעונה נוספת בקבוצה. דאנג'י אמר עוד לפני הסופרבול כי ישקול את המשך דרכו כמאמן, אבל הזכיה נתנה לו את הרצון להמשיך. "ברור שאחרי ניצחון כזה אתה רוצה לחזור, רוצה להגן על התואר עם הבחורים הנפלאים האלה". בעלי הקבוצה, ביל פוליאן, אמר כי לא איבד שינה וידע על ההחלטה: "לא הייתי ממש מודאג מזה".

"טום מתרגש להיות אבא"

טום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, יוצא כעת עם הדוגמנית ג'יזל ועומד להפוך לאב - אבל לא ממנה. לבריידי נודע כי חברתו לשעבר, השחקנית כריסטינה מוינהאן, בהריון. מוינהאן בת ה-35 ובריידי בן ה-29 חיו יחד שלוש שנים בטרם נפרדו. לפני יומיים הודיעה אשת יחסי הציבור של מוינהאן כי היא בהריון, ובריידי הוא האב.

"טום ומשפחתו מאושרים מהעובדה שיהפוך לאב ורוצים להודות לכל מי שתומך בהם, ובמיוחד על כך שכיבדו את פרטיותם", אמרה אשת יחסי הציבור של בריידי, דון יי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully