וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנים לא ינהלו משחק ללא תעודת מאמן

21.2.2007 / 12:46

השופטים יגבירו הפיקוח על תוקף תעודות המאמן. איגוד הכדורסל וארגון מאמני הכדורסל יקיימו השתלמות חובה למאמני הקט-סל

ארגון מאמני הכדורסל הגיע לסיכום עם ראשי איגוד השופטים על הגברת הפיקוח בנושא תוקף כרטיסי המאמן. על פי הסיכום, השופטים לא ירשו למאמנים לנהל משחקים אם לא יציגו כרטיס מאמן בתוקף. הפיקוח ייעשה בכל הליגות, כשהדגש על הליגות הנמוכות והליגות לילדים ונוער. מאמן שיגיע למשחק ללא כרטיס מאמן בתוקף לא יורשה לנהל את המשחק, השופטים יציינו זאת בדו"ח השיפוט והמאמן והאגודה יועמדו לדין בפני וועדת המשמעת של האיגוד.

בעת האחרונה הגיש ארגון המאמנים מספר תלונות כנגד אגודות שהעסיקו מאמנים ללא תעודה וכרטיס מאמן בתוקף. האגודות הועמדו לוועדת משמעת ונפסקו להן קנסות.

יו"ר ארגון המאמנים, צביקה שרף: "העסקת מאמנים שלא עברו הכשרה ואין להם תעודת מאמן היא עבירה על חוק הספורט הנפוצה בעיקר בקבוצות ילדים ונוער. אני קורא להורים לבדוק מי מאמן את הילדים שלהם ואם נודע להם על אגודה שמעסיקה מאמן שאינו מוסמך לכך, הם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נפעל להפסיק את התופעה".

איגוד הכדורסל וארגון מאמני הכדורסל יקיימו בחודש הבא בפעם הראשונה השתלמות למאמני הקט--סל בישראל. בהשתלמות, שתתקיים במכון וינגייט, יאזינו המאמנים להרצאה של פסיכולוג ויזכו לאימונים לדוגמא של מאמן הנוער דניאל ששר ושל מאמן הכושר של הנבחרת האולימפית של ישראל, וילם לאוקס. את ההשתלמות יפתח המאמן הלאומי ויו"ר הארגון, צביקה שרף.

הקט-סל מהווה את הבסיס לכדורסל הישראלי, וברחבי הארץ פועלות אלפי קבוצות ילדים, שמודרכות על ידי מאות מאמנים ומדריכים. בארגון המאמנים הוחלט לשים דגש ולסייע למאמנים שעתיד הכדורסל נמצא בידיהם.

יו"ר הארגון צביקה שרף: "זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שמאמני הקט סל מוזמנים להשתלמות מקצועית שהיא חובה לכל המאמנים ותתקיים במימון מלא של הארגון. אנחנו רואים חשיבות רבה בענף הקט-סל ומאמינים שיש להמשיך ולטפח אותו כי הוא הבסיס לכדורסל בריא בישראל. האיגוד והארגון יקיימו בעתיד השתלמויות לכלל המאמנים, וימשיכו לפעול לרווחת כלל המאמנים בישראל, לאלה שנמצאים באור הזרקורים בצמרת וגם לאלה שלא זוכים לחשיפה אבל עושים עבודה יום יומית חשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully