וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינתיים קאפלו נשאר בריאל

21.2.2007 / 11:45

"אני ממשיך כרגיל", אמר המאמן אחרי ה-2:3 על באיירן. "גאזטה דלו ספורט": לוסיו עובר בקיץ ליובנטוס. ליל הצליחה לעצבן את פרגוסון ואופ"א

למרות הרינונים סביב עתידו במועדון ואף על פי שבריאל מדריד כבר התחילו לחפש לו מחליף, פאביו קאפלו לא מתפטר. "אני ממשיך כרגיל", אמר מאמן ריאל אחרי ה-2:3 על באיירן מינכן, בשלב הראשון במשחקי שמינית גמר ליגת האלופות.

פרדראג מיאטוביץ', המנהל המקצועי של הקבוצה, אמר לפני המשחק כי "אם לא ננצח, נצטרך לעבור לתוכנית חלופית", ורמז על הסכמה בין הקבוצה לבין קאפלו על הפסקת עבודתו של המאמן. הניצחון השאיר, בינתיים, את קאפלו על הכסא, למרות היכולת הלא משכנעת של הקבוצה במחצית השניה וספיגת השער בדקה ה-88 ממארק ואן בומל, שער שעלול להתברר כקריטי בגומלין באליאנז ארינה.

"שיחקנו טוב במחצית הראשונה", אמר קאפלו. "היינו מפוקסים, כי הבנו את גודל המעמד".

מי שהרשים במשחק הוא דייויד בקהאם, שהיה מעורב בכל השערים של ריאל, והתקרב עוד יותר לסגל הנבחרת. עיתוני אנגליה שפעו במחמאות ("הוא שיחק עם הרבה קלאס"), והשחקן עצמו ציין: "תמיד אהיה שם בשביל הנבחרת". קאפלו, אגב, ידע שהוא חייב להחמיא ויצא ידי חובה: "הוא היה מאוד חשוב במשחק הזה". מי שנפצע במשחק הם רוברטו קרלוס ואיבן הלגרה.

ה"גאזטה דלו ספורט" פירסם היום (רביעי) שיובנטוס תחתים בקיץ הקרוב את בלם באיירן מינכן, הברזילאי לוסיו, ותמורתו תקבל הקבוצה הבווארית את קשר אלופת העולם, האיטלקי מאורו קמוראנסי. לוסיו יהיה השחקן השני של באיירן שייעשה בסוף העונה את הדרך ממינכן לטורינו, לאחר שהגברת הזקנה רכשה את המגן חסן סליהאמיצ'יץ'.

"זו הייתה בושה"

סר אלכס פרגוסון כועס אחרי נצחונות, אחרי הפסדים, כשהשמש זורחת, כשהשקדיה פורחת, אבל הפעם באמת יש לו סיבה מצוינת. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 בליל, לאחר שריאן גיגס הכיש את הצרפתים עם בעיטה חופשית לפני שהחומה הסתדרה. שחקני ליל איימו לרדת מהגרש, מה שהרתיח את הסקוטי חם המזג.

"לא ראיתי מעולם דבר כזה בכדורגל. זו הייתה בושה. זוהי הפחדה של השופט על ידי הקבוצה והקהל. אופ"א חייבת לעשות משהו בעניין הזה. אסור שמקרים כאלה יחזרו".

אופ"א תחקור את המקרה הזה. לולא היו שחקני ליל חוזרים למגרש, הקבוצה הייתה מודחת מהתחרות, אולי גם לעונה הבאה. כפי שהעניינים נראים כרגע, אופ"א תסתפק בקנס כספי.

"ריאן ביקש את רשות השופט לבעוט בלי שריקה", אמר פרגוסון, "שער כזה הבקיע תיירי הנרי נגד צ'לסי. החוקים מאוד ברורים". גארי נוויל ניסה לפייס את המארחים, אבל פרגוסון הורה לו להישאר במגרש: "אמרתי לו שזו לא בעיה שלנו". במהומות במהלך המשחק נמחצו אוהדי מנצ'סטר יונייטד ביציעים והוכו על ידי שוטרים. הצרפתים השליכו חפצים, שאחד מהם אף פגע בפניו של נוויל. אופ"א תחקור גם את המקרה הזה.

למשחק הגומלין במנצ'סטר עתידה אופ"א לשלוח משקיפים אשר יתייצבו לכוחות החוצצים בין מחנות האוהדים, וזאת לאחר התפרעות אוהדי ליל, אותה פיזרה המשטרה הצרפתית באמצעות גז מדמיע. "אנחנו נבחן ביומיים הקרובים כיצד לנהוג, אמר דובר הארגון, "ובהחלט נתחשב גם בתקדים פיינורד". כזכור, המועדון ההולנדי סולק העונה מגביע אופ"א, לאחר התפרעות אוהדיו במשחק מול נאנסי.

ונגר משחק אותה קול

ארסנל תתמודד עם אתגר לא קל באצטדיון האמירויות, לאחר הפסד בהולנד 1:0 לאיינדהובן. לא יהיה פשוט לסגנית אלופת אירופה לחזור מפיגור לאחר שלא הצליחה לכבוש שער חוץ.

"הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד, ואני לא יודע למה נעלמנו בשניה", אמר ארסן ונגר, מאמן התותחנים. "יצאנו לחלוטין מקצב. אני מרגיש שאנחנו בסיטואציה בעייתית, אבל אני יודע שאנחנו מסוגלים לצאת מזה. אני מאמין בשחקנים שלי".

רונאלד קומאן, אחד שיודע לנצח קבוצות אנגליות בשמינית הגמר, אמר: "ככל שהדקות חלפו והיינו שקולים להם, הפעלנו יותר לחץ עליהם". הוא דחה טענות של ונגר על כך שקבוצתו באה להפריע לשחק במחצית הראשונה: "יש לנו הרבה פצועים ואני לא צריך לתרץ את המשחק שלנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אנצ'לוטי סגור על העפלה

מילאן נראתה אפורה מאוד בפארקהד בגלזגו, ולא הצליחה למצוא את הדרך לרשת סלטיק. ה-0:0 שהשיגה היא לא תוצאה מזהירה, אבל האיטלקים אמורים לנצח בסן סירו, וכך חושב גם קרלו אנצ'לוטי, מאמנם.

"אני מרוצה מההופעה שלנו. שיחקנו טוב, ההגנה עבדה קשה ובסך הכל זו תוצאה טובה. סלטיק יצרה הרבה בעיות, אבל עמדנו בזה. אני הרבה יותר מרוצה מהמשחק שלנו מאשר ממשחק הניצחון מול סיינה".

אבל גורדון סטראכן, מאמן סלטיק, מסרב להרים ידיים. "שום דבר לא גמור", אמר הג'ינג'י, "אני מודה שלא הרבה אנשים ישימו עלינו את כספם, אבל דברים יותר מוזרים קרו בכדורגל. נגיע לסן סירו וננסה להוציא משם תוצאה טובה".

עדכון ראשון: 07:51, 21/02/07
עדכון אחרון: 11:45, 21/02/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully