וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך: "אי אפשר לתאר במילים את האווירה"

לי בוץ

21.2.2007 / 1:08

שוער הפועל ת"א התרגש מהאוהדים שליוו את הקבוצה בטיסה. הקבוצה ערכה אימון ראשון בסקוטלנד, באדיר נפצע בבוהן אך יהיה כשיר

הפועל ת"א נחתה בשעות הערב (שלישי) בגלזגו לקראת משחק הגומלין מול ריינג'רס ביום חמישי הקרוב, לאחר טיסה עליזה במיוחד. כ-400 אוהדים הגיעו עם הקבוצה לסקוטלנד, 150 מהם חגגו במטוס של הקבוצה עם הרבה אלכוהול, שירים, שלטים ובעיקר זכרונות מהמסע המופלא ב-2002/3.

"אלו האוהדים מספר אחת", קבע שביט אלימלך, אחד מארבעת הנציגים ששרדו מאז המסע הקודם. "הם מעודדים ומלווים אותנו בכל מקום באירופה. שיהיו בריאים, אני לא יודע מאיפה נשאר להם כסף. אי אפשר לתאר במילים את האווירה הזו שהאוהדים נותנים לנו. אני מקווה שנשמח את כולם ביום חמישי".

השחקנים והאוהדים נחתו למזג אוויר קר אך נוח יחסית וללא גשם. בערב ערכה הקבוצה את האימון הראשון שלה בסקוטלנד, באצטדיונה של קבוצת קלייד מהליגה המקומית השנייה. על פי האימון נראה כי המאמן ניר לוין עדיין מתלבט לגבי ההרכב שיעלה ביום חמישי, זאת בשל חזרתו של חאבייר פאאס, שריצה עונש הרחקה במשחק הראשון בין הקבוצות.

האופציות העומדות לרשותו של המאמן הן - לעלות עם פאאס כבלם לצידו של רמי דואני ולהסיט את ואליד באדיר בחזרה לקישור כקשר אחורי שלישי לצידם של יוסי אבוקסיס ו-וולינגטון דה אוליביירה, להוריד את אוליביירה לספסל ולשחק עם באדיר ואבוקסיס בקישור ופאאס בהגנה, או לפתוח עם ההרכב שניצח בבלומפילד ולהשאיר את הבלם הארגנטינאי על הספסל. כפי שזה נראה כרגע המאמן נוטה לאפשרות השנייה, כשפאאס עולה לצידו של דואני ובאדיר חוזר לקישור על חשבונו של הברזילאי.

באימון הערב נפצע באדיר בבוהן, כשהציפורן שלו נפגעה בצורה לא כל כך נעימה. עם זאת, הקשר צפוי להיות כשיר למשחק ביום חמישי. מחר יקבלו השחקנים מספר שעות חופשיות להסתובב בעיר ובערב תקיים הקבוצה את מסיבת העיתונאים המסורתית ולאחריה את האימון המסכם באייברוקס.

"אני לא אומר אף פעם שעוברים בטוח", אמר אלימלך בסיום האימון. "אני מאמין שאפשר לעשות הכל בכדורגל ואני מאמין שנוכיח את זה, יש תחושה טובה. אנו באים עם יותר ביטחון ואפשר לנצח בכל משחק. יש לנו יתרון חשוב שצריך לשמור עליו".

"אם נחשוב רק על הגנה, נאכל אותה"

בבוקר בשדה התעופה, שידרו השחקנים אופטימיות לקראת המשחק, תוך ידיעה שבעקבות הניצחון הגדול 1:2 בבלומפילד בשבוע שעבר, תיקו יספיק על מנת לעבור שלב ולהשתתף בשמינית גמר גביע אופ"א.

"כבר ניצחנו אותם בבית ועכשיו אנחנו צריכים רק תיקו", הסביר שביט אלימלך לפני הטיסה. "לא האמנתי בתחילת השנה שנגיע לשלב הבתים, אבל בגביע אופ"א יש הרבה הפתעות ואנחנו תמיד אוהבים להיות ההפתעה. חילוף המאמנים עשה טוב כי התוצאות טובות".

יוסי אבוקסיס, שצפוי לפתוח בהרכב באייברוקס לאחר שקיבל מנוחה מול אשדוד בליגה, הוסיף: "ביום חמישי אני אעלה עם זריקה, כי אין יותר מדי משחקים כאלה בחיים. לפני כל משחק באירופה מכינים לנו דיסק עם כל המשחקים מהמסע הקודם, מספיק שהשחקנים רואים את הטירוף שהיה אז והם נכנסים לאווירה".

"אם נשחק רק במטרה לשמור על שער נקי, יהיה לנו קשה כי הם קבוצה ביתית חזקה", המשיך הקפטן האדום. "צריך לשחק בשכל את המשחק הרגיל שלנו, לשים לב להגנה. אם נחשוב רק על הגנה, נאכל אותה. הקהל שלהם זה הדבר הכי קשה. השופטים מושפעים שם מהאוהדים, נגד חיפה נשרקו שם שני פנדלים שלא היו".

גם המאמן ניר לוין לא הצליח להסתיר את התרגשותו: "יש המון התרגשות, שתגיע לשיא כשנהיה על המגרש. זה ריאלי ומציאותי לעבור, ואני מאמין שאפשר לעשות את זה".

איבזיטו אוגבונה היה רגוע: "ריינג'רס זו לא סתם קבוצה, אבל אנחנו לא נותנים לשם להפחיד אותנו. הכי חשוב שנהיה רגועים ונחזור עם תוצאה טובה כדי להגיע לשלב הבא".

משה תאומים סיכם: "הפכנו את העניין למסורת, הכיף הכי גדול זה לבוא ולראות את האוהדים שבאים איתנו, זה כבר הישג שאי אפשר להתעלם ממנו".

ברוך דגו שכח את הדרכון בבית והבחין בכך רק עם ההגעה לשדה התעופה. אחרי קצת יותר משעה הגיעה המונית עם הדרכון של הקשר, שהמתין לחוץ באולם ההמתנה.

עדכון ראשון: 18:00
עדכון אחרון: 01:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully