וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רוזן: "השחקנים שלנו לא נופלים מהאירופאים"

לי בוץ

20.2.2007 / 18:42

מנהל הנבחרת הצעירה, אלי רוזן, משדר אופטימיות לקראת אליפות אירופה. הנבחרת התכנסה למחנה אימונים בסגל חסר, אבל עם טוטו תמוז

הנבחרת הצעירה של ישראל התכנסה היום (שלישי) ליום הראשון של מחנה האימונים הקצר בסגל חסר משהו. 15 שחקנים בלבד נטלו חלק באימון, ממנו נעדרו פצועי מכבי ת"א - ליאור ז'אן, עומר פרץ ושירן ייני, ושחקני הנציגות באירופה - גילי ורמוט, דני בונדר, רמי דואני, תום אלמדון, דקל קינן, שלומי ארבייטמן, מאור מליקסון וליאור רפאלוב.

לעומתם, מי שחזר ללבוש את המדים הלאומיים הוא טוטו תמוז, שלא נכלל בסגל הנבחרות במשחקי הידידות מול אוקראינה. באימון נכח צוות של רשת הטלויזיה ITN הבריטית, שעושה כתבה על חלוץ בית"ר ירושלים. למרות הנוכחות של תמוז במחנה האימונים, הוא לא יוכל להמריא עם הנבחרת למשחק האימון מול בולגריה ב-7 למרץ אם לא ייקח את תעודת המעבר שממתינה לו.

מאמן הנבחרת גיא לוי ושחקניו לא יתראיינו לתקשורת לאורך כל מחנה האימונים, אך מי שכן הסכים לדבר היה מנהל הנבחרת אלי רוזן, שנשמע אופטימי לקראת אליפות אירופה: "הנבחרת בנויה מסגל רחב מאוד. הקאדר הזה מתאמן ברצינות גדולה ואני מקווה שהשחקנים שמצליחים בקבוצות הליגה יניבו פירות גם בנבחרת. אנחנו רואים שיש שחקנים כשרוניים שעושים דברים יפים, וניתן בהחלט להגיד שאנחנו לא נופלים מהשחקנים האירופאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully