וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסומבו הוצע להפועל כפר סבא

20.2.2007 / 22:33

קשר מכבי נתניה הוצע לקבוצה של אלי טביב. בקבוצה של יאמר משוכנעים שהוא יישאר בקופסה בעונה הבאה. גם מכבי ת"א מעוניינת

קשר מכבי נתניה, מזואה אנסומבו, הוצע במהלך השבוע להפועל כפר סבא, כך נודע לוואלה! ספורט. בכפר סבא לא דחו את ההצעה על הסף, אלא שבינתיים לא התנהל משא ומתן רציני בין הצדדים.

סוכנו של השחקן, גלעד קצב, ציין השבוע כי השיחות עם ראשי מכבי נתניה ממשיכות. "מכבי נתניה רוצה אותו מאוד ויש סיכויים גבוהים שהוא ישחק דווקא בה. זה לא סוד שיש עוד קבוצות שמתעניינות בו", אמר אתמול.

על פי שיחות שניהל קצב עם מנכ"ל נתניה, קובי בלדב, ינסו הצדדים להגיע להסכמות. המטרה היא להעניק לנתניה עדיפות על פני קבוצות אחרות, כמו מכבי תל אביב שחפצה בשורותיו.
מגן כפר סבא, אלירן דנין, מתאמן עם הנבחרת האולימפית. ביום שישי יחזור המגן להתאמן עם קבוצתו. לקראת המשחק מול חיפה שיתקיים ביום שני, תזכה הקבוצה ליום חופש ביום חמישי.

תמיר כהן בדרך חזרה להרכב בנתניה (מאת רומן רוזנבלט)

מכבי נתניה הנושמת אוויר פסגות , ומנסה לעשות עוד צעד לעבר הצמרת הגבוהה, המשיכה גם היום (שלישי) להתאמן לקראת המשחק שיסיים את הסיבוב השני, בבית מול מכבי הרצליה. מהאימון המשיכו להעדר המגן, דודי פדלון והקשר ישראל זביטי החולים. כמו כן השוער לירן שטראובר נעדר בשל סיבות אישיות. נתניה, שתחסר בשבת את הקשר מזואה אנסומבו בשל צהובים, וזו העמדה היחידה למעשה שנשארת בגדר התלבטות עבור ראובן עטר. המועמד העיקרי לחזור להרכב הוא תמיר כהן שלא פתח מאז הרחקתו מול בני יהודה, כשהאופציות הנוספות בעמדה זו הן ישראל זביטי, שבשל המחלה נמצא בספק ואבישי ז'אנו הוותיק.

בסיום האימון היום, יצאו שחקני הקבוצה לארוחת הגיבוש שהפכה למסורת העונה במסעדת ספגטים בעיר. בשל הניצחון על הכח והאפשרות להתבסס בצמרת במקרה של ניצחון על הרצליה מקוים במועדון כי הקהל ימלא את הקופסה בשבת, כשהנהלת הקבוצה צפויה לעשות את כל המאמצים על מנת למלא את האצטדיון.

קבוצתו הסלובקית של דניאל יאמר, סנץ, ממשיכה לייצא שחקנים, ואחרי העברת שני שחקנים לבולטון, נמכר דארקו מאטיץ' לקבוצה מהליגה הראשונה בסין כשהוא צפוי להרוויח כרבע מיליון דולר לעונה.

עדכון ראשון 20.2.07 18:33
עדכון אחרון 20.2.07 22:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully