וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם חזר לאימונים, ולספסל

אסף שקד

20.2.2007 / 15:31

המגן הוותיק ערך אימון כושר מלא אחרי כחודשיים, אך רוני גפני צפוי לפתוח מול בני יהודה. יצחקי המריא לטיפול אצל ד"ר מרטנס

לאחר יום חופשי, חזרה היום (שלישי) בית"ר ירושלים להתכונן לקראת המשחק ביום ראשון מול בני יהודה (20:50). לרשותו של המאמן יוסי מזרחי עמד סגל חסר, ללא שלושת שחקני הנבחרת האולימפית, עמית בן שושן, טוטו תמוז ואבירם ברוכיאן.

הבשורה הטובה מהאימון הייתה חזרתו של דוד אמסלם לאימונים מלאים. המגן הוותיק שלא התאמן בחודשיים האחרונים בגלל פציעה, ערך היום אימון מלא שכלל אימון בן 45 דקות עם טבריוס דאראו ולאחר מכן אימון טקטי עם יוסי מזרחי. למרות חזרתו לאימונים, צפוי רוני גפני להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב ואילו אמסלם צפוי לחזור לסגל ולפתוח על הספסל.

ברק יצחקי שנפצע שוב ביום שישי האחרון, צפוי לצאת לבדיקות אצל דוקטור מרטנס בבלגיה על מנת להחלים במהירות מהפציעה ממנה הוא סובל. יצחקי כבר ביקר אצל מרטנס במהלך מחנה האימונים של העונה שעברה.

קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים תתארח ביום שבת בשעה 11:00 באצטדיון טדי אצל הפועל ירושלים במסגרת רבע גמר גביע המדינה לנוער. הפועל ירושלים שנמצאת בליגה השנייה, הייתה אמורה לארח את המשחק בקריית יובל, אך לאחר שמשטרת ירושלים לא אישרה את קיום המשחק במגרשה הביתי של הפועל, החליט ויקטור יונה להעביר את המשחק לאצטדיון טדי.

כאן רק מתחיל אחד הסיפורים המוזרים ביותר בליגת הנוער. יו"ר הפועל ניצל את ההזדמנות שהיריבה היא בית"ר ירושלים והחליט לדרוש כסף עבור כניסה למשחק: 20 שקלים ליציע הרגיל ו-40 שקלים לתא המוזמנים.

יו"ר בית"ר ירושלים אלי ארזי הציע להעביר 5,000 שקלים להפועל ירושלים בתמורה לכניסה חופשית, אך ויקטור יונה דחה את הבקשה בטענה שהוא מאמין שההכנסה מהמשחק תהיה גדולה יותר. כשנשאל יונה מדוע הוא לוקח כסף, הוא ענה: "אני צריך כסף בשביל 28 שוטרים ואנשי אבטחה, חוץ מזה זה כמו ערב התרמה, ככה נוכל להכניס כסף למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully