וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין תנועה נולד: ג'ובאני רוסו

לי בוץ

20.2.2007 / 16:45

קשר מכבי ת"א מעולם לא הוציא רשיון נהיגה ישראלי. ז'אן לא סובל מקרע, פרץ וייני דווקא כן, השלושה צפויים להיעדר מול הפועל פ"ת

ג'ובאני רוסו מעולם לא הוציא רשיון נהיגה ישראלי ומאחר ורשיון הנהיגה הקרואטי שלו לא תקף בישראל, מסתבר כי קשר מכבי ת"א נוהג בישראל מאז 1999 למעשה ללא רשיון כלל.

הנתונים המדהימים הללו נחשפו אתמול (שני) בצהריים, כשרוסו נתפס מדבר בסלולרי ללא דיבורית תוך כדי נהיגה. השוטרים, שביקשו מרוסו לעצור בצדי הכביש ולהציג את רשיון הנהיגה שלו, התפלאו לגלות שלשחקן אין רשיון נהיגה ישראלי והוא הציג בפניהם את הקרואטי.

משטרת התנועה החרימה במקום את הרכב של הקשר, השייך למכבי ת"א, ובימים הקרובים הוא צפוי לעמוד לדין. דורון בן אמו, מדוברות משטרת התנועה הארצית, מסר לוואלה! ספורט את הדברים הבאים: "ג'ובאני רוסו נתפס אתמול בצהריים במחלף הסירה, כשהוא נוסע ברכב פרטי מסוג שברולט ומדבר בפלאפון ללא דיבורית. שוטרים ממשטרת התנועה, שהיו במקום, הורו לו לעצור בצד ובבדיקה שגרית התברר שהוא לא הוציא רשיון נהיגה ישראלי מעולם. רכבו הוחרם ל-30 יום כנהוג במקרים מסוג זה. בשלב הזה, על פי דברי השוטרים, החל רוסו להתלהם, והוא יובא למשפט מהיר כמו כל אזרח".

במכבי ת"א הודיעו שיבדקו את העניין לעומק, אך כפי שזה נראה כרגע רוסו לא צפוי להיענש על ידי המועדון. מנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, הסביר כי "לא נהוג להעניש שחקן פעמיים".

ז'אן לא סובל מקרע, פרץ וייני דווקא כן

ליאור ז'אן עורר אתמול לא מעט דאגה בקרב אנשי מכבי ת"א, שחששו כי ההחלקה הלא טובה על הרגל בתיקו המאופס מול מכבי חיפה ביום ראשון גרמה לו לקרע ברצועות הקרסול. עם זאת, היום (שלישי) נשמו הצהובים לרווחה כשבבדיקת אולרסאונד שעבר השחקן התברר כי הוא סובל ממתיחה בלבד.

לעומתו, שני פצועים נוספים של הקבוצה - עומר פרץ ושירן ייני, לא יצאו כל כך מרוצים מבדיקת האולטרסאונד. ייני, שהוחלף במחצית המשחק בקרית אליעזר לאחר שחש רגישות בשריר, סובל מקרע חלקי בשריר הירך ויושבת מפעילות בשבוע הקרוב. פרץ, שנפגע גם הוא במהלך המשחק מול חיפה, סובל מקרע חלקי בשריר התאומים וגם הוא ינוח שבוע ימים.

השניים קיבלו הבוקר זריקות שאמורות לזרז את קצב החלמתם. בכל מקרה, פרץ, ייני וז'אן, צפויים להיעדר ממשחק הליגה של הצהובים מול הפועל פ"ת בשבת בבלומפילד (19:20). כמו כן, השלושה שוחררו ממחנה האימונים של הנבחרת הצעירה, שהתכנסה היום לראשונה מאז פרשת משחק הקלפים ערב משחק הידידות מול אוקראינה.

לאחר שזכו אתמול ליום חופש יחזרו אחר הצהריים חניכיו של אלי כהן לאימונים לקראת המפגש מול נועלת הטבלה. במתחם האימונים בקרית שלום החלה מכירת הכרטיסים לאוהדי מכבי לקראת המשחק והקופות ייפתחו מידי יום בין 14:00 ל-18:00.

עדכון ראשון: 15:09, 20/02/07
עדכון אחרון: 16:45, 20/02/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully