וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיץ הזה תלבש אדום-שחור?

20.2.2007 / 11:36

סגן נשיא מילאן הצהיר: "אם ברצלונה תמכור את רונאלדינו, אנחנו נרכוש אותו". בניטז זעם על פרשית הבילוי הלילי וקנס 15 משחקני ליברפול

אחרי שהחתימה את רונאלדו והקימה מושבה ברזילאית בבירת חבל לומברדיה, מילאן מצהירה שהשם הגדול הבא הוא רונאלדיניו. מועדון הפאר האיטלקי הודיע אמש (שני) כי במידה שהפנומן הברזילאי יעזוב את ברצלונה בקיץ, במילאנלו מחכים לו בזרועות פתוחות.

"הוא ובארסה מודעים להתעניינותינו", אמר סגן נשיא המועדון אדריאנו גאליאני והוסיף, "קשה לראות מועדון כמו בארסה מוכר את רונאלדיניו, אבל אם כך יהיה, אנו נהיה שם כדי לרכוש אותו".

השמועות באיטליה ידעו לספר שלא רק רונאלדיניו מועמד למילאן, אלא גם מאמן ברצלונה פרנק רייקארד עתיד לעמוד על הקווים בסן סירו, כבר בקיץ הקרוב, במקומו של קרלו אנצ'לוטי. "קריירה של מאמן תלויה בתוצאות, וקרלו עשה תוצאות מצוינות בשנים האחרונות. אני מקווה שהוא ימשיך לעשות כך גם השנה, ויש לו חוזה במועדון גם לעונה הבאה", אמר גליאני.

למען הסר ספק, טרח סגן נשיא מילאן להזים את השמועות באופן נחרץ, אבל בכל זאת השאיר סדק קטן שיכול להלחיץ את מאמן הרוסונרי: "אני אהיה המאושר באדם אם אנצ'לוטי ישאר גם בשנים הבאות, כי זה אומר שהשגנו תוצאות מצוינות".

בניטז קנס 15 משחקני ליברפול

אחרי שנכנס בקרייג בלאמי, מאמן ליברפול רפא בניטז, לא עוצר והיום (שלישי) הוא החליט לקנוס 15 משחקני הקבוצה בסכום כולל של 150 אלף ליש"ט.

לשחקני ליברפול ניתן ביום ראשון ערב חופשי, בסיומו אמורים היו לחזור לחדריהם עד חצות ומחצה, אולם השחקנים שבילו בבאר-מסעדה ובערב קריוקי, לא עשו כן והביאו לבניטז את הסעיף. מקור בקבוצה אמר ל"סאן" הלונדוני: "רפא זועם על כל העניין הזה שיצא משליטתו. החבורה הזו התארגנה מאחורי גבו וחבל שמעשיהם לא נשארו מאחרוי דלתות סגורות".

בניטז כבש את זעמו, הודיע שהאירוע לא ישפיע על הכנות הקבוצה למשחק מול ברצלונה (רביעי, 21:45), וכי הוא רואה בהתמודדות הזדמנות לשקם את אמונו בשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully