וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריילי חזר, עם ירך חדשה ומוח צלול

20.2.2007 / 10:11

מאמן ההיט חזר והודה שהיה צריך חופש לא רק מסיבות בריאותיות: "יש לי נטיה לבריונות". נאש מקווה לחזור, בובי נייט שוב כועס

פט ריילי היה נחוש לחזור ולאמן את מיאמי היט, ואתמול (שני) הגיע ב-8 בבוקר למשרדי הקבוצה. קצת חבל שהוא שכח ש"יום הנשיאים" חל, והמשרדים היו סגורים לרגל החג. בערב הוא כבר הגיע והעביר אימון של שעתיים.

ריילי נעדר בששת השבועות האחרונים בשל ניתוח שעבר בירכו ובברכו, אבל הודה שהמנוחה שלקח הייתה נזקקת לא רק בגלל הסיבה הזו: "יש לי נטיה לבריונות ולצעקנות ואני לא רוצה להכנס לזה יותר. אני צריך לחזור להיכנס למשחק ולתקשר עם אנשים במקום לצעוק עליהם כל הזמן". בכך הצדיק את ההשערה שהחופשה שלקח לא היתה קשורה רק לסיבות רפואיות.

ריילי נשמע אופטימי באשר לסיכויי ההיט: "יש משהו בקבוצה הזו, ואני מקווה שהפתיחה הגרועה מאחורינו. אני רוצה לשמור על התואר". לא היינו בונים על זה.

גם נאש לא רוצה יותר על הקווים

סטיב נאש, רכז פיניקס סאנס, התאמן ביום שני לאחר שבדק את כתפו הפצועה ומתכנן לשחק הלילה מול לוס אנג'לס קליפרס. נאש החמיץ ארבעה משחקים של פיניקס, והסאנס הפסידו שלושה ברציפות, מה שמעיד על כמה הגארד חשוב לקבוצה. כשהוא לא שיחק השנה, הקבוצה על מאזן 4:2.

חדשות נוספות:

* קובי בריאנט הגיב לדיווחים לפיהם ג'ייסון קיד עשוי להצטרף ללוס אנג'לס לייקרס: "אני ניזון משמועות, בדיוק כמו כולם, אבל אם זה נכון, זה משהו שחייבים להסתכל עליו טוב טוב. הזדמנות לקבל שחקן כמו קיד לא נופלת כל יום, אבל עוד פעם - לא דיברו אתי באופן רציני על העניין הזה, אז אני לא יודע".

* ועוד מהלייקרס: ולאדימיר רדמנוביץ', הפורוורד של הקבוצה, נפצע לאחר שהחליק על קרח ופרק את כתפו ביוטה. הוא ייעדר שמונה שבועות. מי שיקבל דקות משחק בלייקרס הוא בריאן קוק, כשהפציעה עשויה לפתוח דלת להחתמתו של סקוטי פיפן בן ה-41 בקבוצה.

* גארי פייטון, שחקן מיאמי, וסם קאסל מלוס אנג'לס קליפרס זוכו מאשמת תקיפה במועדון לילה בטורונטו, באירוע מ-2003. השניים, יחד ג'ייסון קאפי ממילווקי, הואשמו בתקיפה של חשפן וחברתו מחוץ למועדון.

* מייקל ג'ורדן מתנצל בפני אוהדי שארלוט על המצב הלא מזהיר שבו נמצאת הקבוצה: "אני מסתכל בהתלהבות על העתיד, ואני רוצה לעשות מה שאפשר כדי לשנות את המצב הזה", כתב ג'ורדן, אחד הבעלים של הקבוצה, שכל ההחלטות המקצועיות צריכות לעבור את אישורו.

* דיקמבה מוטמבו, הסנטר בן ה-41 של יוסטון, מתכנן לחזור לשחק בעונה הבאה. "זה כרגע התכנון שלי", אמר.

"זה החוק הכי גרוע שאני זוכר"

בובי נייט תמיד היה איש כועס. הפעם יוצא מאמן טקסס טק נגד החוק החדש, שמחייב שחקנים בני 18 לבלות לפחות שנה במכללות לפני שהם הולכים ל-NBA.

"זה חוק טפשי, הכי גרוע שאני זוכר. הילד יכול לבוא לשנה ולשחק בלי ללמוד בכלל. בסמסטר הראשון הוא אולי מעמיד פנים שהוא בא לכיתה, אבל בשני בכלל לא. יש פה השפעה גדולה מאוד על האמינות של כדורסל המכללות".

כזכור, חוק הגבלת הגיל זכה לביקורת נרחבת בקרב שחקנים שחורים ב-NBA, כמו ג'רמיין אוניל למשל, שטענו כי הוא מונע מגזענות. כל השחקנים שאי פעם קפצו מהתיכון למקצוענים (מלבד רוברט סוויפט מסיאטל) היו אפרו אמריקאים שגדלו במעמד סוציו אקונומי נמוך, ורק ב-NBA וב-NFL, שתי ליגות "שחורות", קיים חוק שכזה, להבדיל מבייסבול, הוקי, כדורגל, טניס וכן הלאה. כעת נייט מבקר את החוק מהכיוון ההפוך, שהוא גם לא עוזר למכללות עצמן, שכעת נהנות משורה של צעירים מוכשרים שייתכן והיו בוחרים על התענוג של הקולג'ים ובוחרים ישר בכסף הגדול של הליגה הטובה בעולם.

האם יש לנייט אינטרס בעניין? קווין דוראנט, כוכב המכללות הגדול יחד עם גרג אודן, משחק בטקסס לונגהורנס, מכללה המתחרה בטקסס טק באותה חטיבה, אבל נייט טוען כי לא היה לוקח אותו: "אני לא מאשים אותו, כי אלה החוקים. אבל אלה חוקים מטומטמים ולא אתן להם יד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully