וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורב טרנר מאמן הצ'ארג'רס

20.2.2007 / 7:02

המאמן, שכשל בוושינגטון ובאוקלנד, יקבל הזדמנות ויחליף את מרטי שוטנהיימר המפוטר. אינדיאנפוליס תייגה כפרנצ'ייז את דווייט פריני

מאמן חדש לסן דייגו צ'ארג'רס: נורב טרנר. 24 שעות לאחר שסיימו לראיין מועמדים, החליטו הצ'ארג'רס כי טרנר, שאימן בעבר את וושינגטון רדסקינס ואת אוקלנד ריידרס, יקבל צ'אנס נוסף כמאמן ראשי בליגה.

ההיסטוריה של טרנר לא ממש מוצלחת כמאמן ראשי. מאזנו הוא 1-82-58, אבל לזכותו ייאמר כי עבד אצל בעלים קפריזיים במיוחד כדניאל סניידר, שנכנס, עשה מהפכה בוושינגטון ודי נכנס לו לורידים, ואצל אל דייויס באוקלנד, קבוצה שעם הרכב השחקנים שבה היה קשה מאוד להצליח.

בתור מתאם התקפה טרנר דווקא עשה עבודה מצוינת בקבוצות בהן עבד. בשנה האחרונה בילה בסן פרנסיסקו, שם שיפר את ההתקפה שב-2005 הייתה הגרועה בליגה. הצ'ארג'רס, שהגיעו למאזן 2:14 בעונה שעברה ולא צלחו את השלב השני בפלייאוף, מאמינים בפילוסופיה ההתקפית שיביא איתו.

כצפוי, אינדיאנפוליס הפכה את הקיצוני הגנתי שלה, דווייט פריני, לשחקן פרנצ'ייז (זיכיון). חוזהו של פריני הסתיים וביל פוליאן, נשיא הקבוצה, יודע שפריני לא היה שורד הרבה בשוק החופשי: "הוא לא עמד ללכת לשום מקום. תיכננו על כך שיישאר אצלנו לאורך תקופה ארוכה והוא חלק מהקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully