וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "המקום שלי הוא בהתקפה"

19.2.2007 / 21:08

קשר הפועל פ"ת והנבחרת הצעירה, מאור בוזגלו, מסביר את יכולתו הטובה בהפסד לבית"ר. מאבקי תחתית? "זה רק מחשל אותי"

בהפועל פ"ת שכחו מההפסד הביתי מול בית"ר ירושלים (1:0), ומחר (שלישי) יחלו בהכנות לקראת משחק החוץ בשבת, מול מכבי ת"א. "אנחנו ממשיכים לעבוד קשה. יש מאמן שנותן לנו את ההרגשה הכי טובה, ואנחנו בהחלט מנסים לחשוב ולהרגיש חיובי", אמר מאור בוזגלו, שבלט באותו הפסד. הקשר (19) הוא אחד מאותם צעירים רעבים עליהם מדבר מאמן הקבוצה אייל לחמן השכם וערב, וניכר שמבחינה אישית בוזגלו מוצא רק את החיובי, בכל האמור למאבקי ההישרדות בתחתית.

"זה חלק מההתבגרות שלי כשחקן וזה רק מחשל אותי. אני אוהב לשחק ולא באתי ממכבי חיפה כדי לשבת על הספסל. טוב לי בקבוצה, אני אוהב את המועדון ואת הקהל המדהים שלו. השחקנים ואני מתרכזים בלהשאיר את הקבוצה בליגה".

בוזגלו, שנכנס כמחליף במחצית השנייה מול מוליכת הטבלה, חתום על שתי החמצות מסמרות שיער בדקות הסיום, אחת מהן במספרת מרהיבה שהותירה את שוער בית"ר איציק קורנפיין נטוע במקומו. אותן דקות הוכיחו כי הפציעה ממנה סבל בחודש האחרון נשארה מאחור.

"מבחינתי כל עוד אני מגיע למצבים זה טוב. זה מוסיף לביטחון העצמי שלי ואני מנסה לשחזר את ההרגשה הטובה שחשים בעת שהקהל מריע. להבדיל ממשחקים קודמים, בהם שיחקתי כקשר אחורי בגלל אילוצים, נגד בית"ר שיחקתי מקדימה ושם ראו את מאור בוזגלו האמיתי. המקום שלי הוא בהתקפה".

סוגרת הטבלה, עם 12 נקודות מ-21 משחקים, פוגשת בשבת את מכבי ת"א, שפתחה את העונה עם שני הפסדים ומאז רק צוברת נקודות. "לא בכל קבוצה יש שחקנים שמדברים אחד עם השני ונפגשים גם מעבר לשעות הפעילות. יש תחושה של חברות בקבוצה", מסביר בוזגלו את הסיבה לזה שבקבוצה לא מורידים את הראש, למרות המצב הקשה, "יש לנו כשרונות גדולים וכל שאנו צריכים לעשות, זה פיניש טוב בליגה".

הקשר אחמד קסום, הסובל משבר בקרסולו, החל אתמול (ראשון) באימוני כוח, כחלק מחזרתו למגרשים, בעוד כשלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully