וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מכחישה שקאפלו ביקש להתפטר

19.2.2007 / 20:17

בספרד דווח שמאמן ריאל החליט לעזוב אחרי המפגש מול באיירן. המועדון הכחיש, אך לא הבטיח שהאיטלקי יישאר עד המחזור הבא

האם הקנדציה השנייה של פאביו קאפלו בריאל מדריד הגיעה לסיומה, והאיטלקי מתכוון להתפטר? תחנות רדיו בספרד דיווחו הערב (שני) שהמאמן החליט לעזוב את הסנטיאגו ברנבאו יממה לפני משחק שמינית גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן, אולם המועדון פירסם הכחשה רשמית. "קאפלו לא הגיש את התפטרותו, לא בכתב ולא בעל פה", התעקש דובר המועדון מיגל אנחל ארויו במסיבת עיתונאים. מצד שני, הדובר סירב להבטיח שאותו מאמן יעמוד מאחורי הקווים במחזור הקרוב מול אתלטיקו מדריד. "יש מעט דברים בעולמנו שאפשר להבטיח", אמר הדובר. "אלו מסוג הדיווחים שבאים לפגוע במועדון יממה לפני משחק חשוב".

מנהלה הספורטיבי של ריאל, פרדרג מיאטוביץ', מי ששיחק בעבר תחת שרביטו של פאביו קאפלו, הכחיש אף הוא כי המאמן האיטלקי שוקל לעזוב את הקבוצה: "הוא מעולם לא חשב כך. שיהיה ברור, יש לנו ביטחון מלא בקאפלו וקשרים מצוינים עימו. אני מקווה שכמה משחקים טובים יוכיחו לאוהדינו שהגבנו טוב ללחץ".

בקדנציה הקודמת שלו הוליך קאפלו את ריאל לאליפות, אבל העונה הזו הייתה רצופה עליות ומורדות - בעיקר מורדות - כשהאוהדים הלבנים מלאים תלונות כרימון על הסגנון ההגנתי של קבוצתם האהובה. כמה הפסדים ביתיים מביכים לא סייעו לו, כמו גם המלחמה שניהל מול מספר כוכבים גדולים, כמו רונאלדו ודייויד בקהאם. הראשון עזב לאחרונה למילאן, והשני חזר מהגלות להרכב. שחקנים רבים הביעו את מורת רוחם מהתנהגותו של המאמן, ותקפו אותו בעיקר על הקפאתו את בקהאם והצהרתו שלא ישחק יותר תחתיו.

ריאל ממוקמת במקום הרביעי בלה ליגה עם 42 נקודות, 4 נקודות פחות מהמוליכה ברצלונה. אבל האימפריה המדרידיסטית כבשה רק 30 שערים ב-23 מחזורים, כמות כמוה מתקשים לזכור יושבי הברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully