וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס רודריגז מודה: "היחסים שלי עם ג'יטר התקררו"

19.2.2007 / 19:22

הכוכב של היאנקיז מגלה כי "אנחנו לא נוהגים היום כמו שהיינו בעבר". היסטריה סביב מאטסוזקה, גריפי ג'וניור חושף נסיבות פציעה

לפני שאלכס רודריגז הגיע לניו יורק יאנקיז, לקראת עונת 2004, הוא ודרק ג'יטר החליפו הרבה עקיצות ביניהם. ב-2001 אמר א-רוד: "כשאתה נמצא בניו יורק, אתה תמיד מודאג מברני וויליאמס או פול אוניל. אתה לא מודאג מכך שג'יטר ינצח אותך. הוא מוקף בהרבה כישרון סביבו". שני השחקנים, שנחשבו לשורטסטופים הטובים בליגה, היו יריבים. כשא-רוד הצטרף ליאנקיז השניים ישבו בראיון ב-ESPN והסבירו: "אנחנו חברים טובים".

החברות הזאת נמשכה ארבע שנים. עם פתיחת אימוני האביב של היאנקיז הודה א-רוד כי היחסים שלו עם ג'יטר הפכו לקרירים. "אנשים מפרסמים דברים שהרבה יותר גרועים מכפי שהם במציאות. אתה לא הולך סתם כך לארוחות ערב עם מישהו שאתה לא ביחסים טובים איתו. אבל אכן הדברים הם לא כמו שהיו, וחשוב שהאמת תיאמר".

רודריגז הבהיר: "היינו ועודנו חברים. כבר 14 שנים שהיחסים בינינו טובים מאוד. אבל הם השתנו, ואני מקווה שנדע לשים את הכל בצד". אחר כך אמר רודריגז לעיתונאים: "בואו נעשה הסכם - אתם תפסיקו לשאול עליו ואני אפסיק לשקר לכם".

מאטסו-מניה בבוסטון

ההיסטריה סביב דייסוקי מאטסוזקה, המגיש היפני של בוסטון, חסרת פרופורציות. מאטסוזקה, שהגיע לרד סוקס לפני מספר שבועות, עורר עניין רב עם הגעתה של הקבוצה למחנה האימונים בפורט מאיירס, פלורידה. 130 ילדים התגודדו סביב האוטובוס של בוסטון ולא עזבו את המגיש.

"אני מנסה ללמוד יפנית. יש כאן המון אנשים שבאו רק בשבילו. הוא נותן את הרושם שהוא לא רוצה שזו תהיה דאגה עבור אף אחד, וזה סימן טוב שמעיד על האישיות שלו", אמר קורט שילינג, חברו לקבוצה שיודע דבר או שניים על ריכוז תשומת לב. שתי המלים היחידות שמאטסוזקה אמר באנגלית היו "ורי גוד" כשנשאל על מצב רוחו.

קן גריפי ג'וניור כל הזמן ממציא דרכים להיפצע. החובט הכי שביר בהיסטוריה, אולי, שבר את ידו בעת ששיחק עם ילדיו על יאכטה. גריפי סירב לגלות תחילה ממה נגרם השבר בידו בדצמבר, אולם כעת הוא חושף כי זה קרה על היאכטה, כשאיבד שיווי משקל. "זה לא משהו שייחשב כהפרת חוזה. פשוט הייתי אבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully