וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”עכשיו אנחנו מבינים שלא יהיה לנו קל”

רומן רוזנבלט ולי בוץ

19.2.2007 / 19:06

צסק”א נחתה בארץ והפעם היא כבר לא מזלזלת במכבי חיפה. ראמון: "אנחנו כבר מכירים אותם". בלומפילד צפוי להיות מלא, גם באוהדי צסק"א

אחר הצהריים (שני) נחתה בשדה התעופה צסק"א מוסקבה, לקראת משחק הגומלין מול מכבי חיפה בגביע אופ"א. אחרי שזילזלו במעט באלופה הישראלית לפני המפגש הראשון בין השתיים בולאדיקווקאז בשבוע שעבר (0:0), הפגינו הפעם שחקני צסק"א מעט יותר כבוד כלפי יריבתם.

דודו, אחד מכוכביה הברזילאים של הקבוצה הרוסית: "מכבי חיפה קבוצה טובה מאוד, הם סוגרים טוב ועומדים נכון על המגרש. אנחנו צריכים לשחק בשביל להשיג תוצאה שתעלה אותנו שלב".

דודו לא מתרגש מחסרונו הצפוי של יניב קטן: "לא יהיה הבדל גדול גם אם יניב קטן ישחק. אין שם שחקן בודד שיכול לנצח אותנו בכוחות עצמו. הם קבוצה גדולה וצריך לשים לב לכולם". הרכש הברזילאי הטרי ראמון אמר: "ידענו שחיפה היא יריבה קשה, עם שחקנים מהירים בהתקפה. עכשיו, כשאנחנו מכירים אותם, צריך לעשות עבודה טובה ולעבור שלב. ביום חמישי לא הצלחנו להשיג את התוצאה הרצויה, עכשיו אנחנו משחקים בבית שלהם אבל עדיין יש לנו סיכוי להשיג את המטרה ולעבור שלב".

ברזילאי נוסף, ז'ו, נתן גם הוא כבוד לאלופה הישראלית: "מכבי חיפה קבוצה גדולה שאנחנו מכבדים, אבל צריך לנצח כדי לעלות וזו המטרה היחידה. הם לא הפתיעו אותנו ביום חמישי. הכרנו את האיכות שלהם. גם לנו שחקנים מצוינים, אבל בכדורגל מי שמשקיע ורץ יותר במגרש, גם זה שמנצח".

הקשר המצטיין של הקבוצה ושל נבחרת רוסיה, יבגני אלדונין, סיכם: "מכבי חיפה הפתיעה אותנו מאוד ביום חמישי האחרון. הם הגיעו למצבים טובים במשחק, אנחנו לא רוצים לחשוב על כישלון. כנראה שבטורניר הערוץ הראשון שנערך בישראל הם לא שיחקו עם ההרכב החזק ובגלל זה הופתענו. אנחנו יודעים שיגיעו אוהדים לעודד אותנו כמו שתמכו בנו בטורניר, גם לפני שלושה שבועות".

מחר יחלו שת הקבוצות להתאמן לקראת המפגש. ביום רביעי תתקיימנה מסיבות העיתונאים של הקבוצות באיצטדיון בלומפילד. בלומפילד צפוי להיות מלא, כשלמשחק נותרו כמה אלפי כרטיסים שצפויים להימכר עד המשחק. מאות אוהדים רוסים ילוו את אלופת רוסיה בישראל, כשאליהם עשויים להצטרף אוהדי צסק"א שגרים בארץ.

יניב קטן ינוח בשבועיים הקרובים לאחר שהבוקר הוסר החשש לקרע בעינו, אך הרופאים בבית חולים רמב"ם סיפרו לי כי אם הפגיעה בעינו הייתה כמה מילימטרים למטה יותר, הוא יכול היה לספוג נזק בלתי הפיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully