וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאת' מאמין שבאיירן תעבור את ריאל

19.2.2007 / 17:34

המאמן המפוטר של אלופת גרמניה טוען שחילופי המאמנים עשו טוב לקבוצה. רייס קורא לקהל בברנביאו לחדול משריקות הבוז

פליקס מגאת', שפוטר מאימון באיירן מינכן לפני שבועיים, מאמין שהבווארים מסוגלים להדיח את ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות. שתי הענקיות המאכזבות ייפגשו למשחק הראשון מחר בסנטיאגו ברנבאו במדריד. "באיירן כבר ביצעה חילוף בעמדת המאמן, בעוד שבריאל עדיין לא שקט בגזרה הזו", אמר מגאת'. "למרות שהתוצאות לא מצביעות על כך עד עתה, השינוי שבוצע בבאיירן הוא לטובה, ורוח חדשה חדרה למועדון. אני מזהה תחושה של אחריות מיוחדת בקרב השחקנים לקראת המפגש עם ריאל".

מנגד, יצא חוזה אנטוניו רייס בקריאה לקהל של ריאל מדריד, שהשמיע לא מעט קריאות בוז כלפי קבוצתו במשחקים האחרונים. "אני מבין את שריקות הבוז של האוהדים, אבל אני מבקש מהם לשכוח אותן ל-90 דקות במהלך המשחק מחר", אמר רייס. "התמיכה שלהם היא בהחלט דבר שיוכל לתת לנו דחיפה קדימה מול באיירן".

מחמדו דיארה, קשרה הפצוע של ריאל, יחמיץ את המשחק מחר. דיארה נפגע בקרסולו הימני במשחק מול סוסיאדד בשבוע שעבר. סרחיו ראמוס, שנפצע במשחק מול בטיס השבת, עשוי להחמיץ אף הוא את המשחק מול האלופה הגרמנית.

אחרי שהחזיר לסגל את דייויד בקהאם, יחזיר פאביו קאפלו לפעילות הדרגתית שחקן נוסף שהיה כבר מחוק אצלו - אנטוניו קסאנו. החלוץ האיטלקי צפוי לחזור למדי הקבוצה כבר בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully