וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליה איציק אירחה את סגל הספורטאים הנכים

אברהם תשובה

19.2.2007 / 12:28

ממלאת מקומו של הנשיא הביעה הערכה רבה על ההישגים הספורטיביים שהושגו תוך התגברות על קשיי הגוף של הספורטאים

אווירה משפחתית ואוהדת שררה היום (שני) בלשכתה של יו"ר הכנסת, ח"כ דליה איציק, בעת שאירחה את בכירי סגל ספורטאים הנכים שזכו להישגים בתחרויות בינלאומיות שנערכו בשנת 2006. איציק, שהינה גם ממלאת מקום נשיא המדינה, שוחחה עם כל אחד מהספורטאים וביניהם ענבל פיזרו, ענבל שוורץ, זאב גליקמן ושמואל שור, עם מאמניהם ועם נציגי הנהלת ההתאחדות בראשותו של דני בן אבו, שסיפרו הן על ההישגים הספורטיביים המרשימים והן על הקשיים הכלכליים שבהם נתקלת ההתאחדות בהכנות לאולימפיאדה בבייג'ין.

איציק הביעה הערכה רבה על ההישגים הספורטיביים שהושגו תוך התגברות על קשיי הגוף, עודדה אותם להמשיך ולהגיע לכנסת, ואף הציעה לקיים כינוס מיוחד לכל ספורטאי הסגל בבית הנשיא על מנת להגביר את המודעות לספורט הנכים. "תבואו לכאן הרבה", היא אמרה", חשוב שתפגשו עם קובעי המדיניות והמצביעים על החוקים, כדי שיקדמו את עניינכם".

באירוע נכחו גם ידידי ספורט הנכים ח"כ מתן וילנאי ורונית תירוש, שהופתעה כשיו"ר הכנסת אמרה לה "את אולי עוד לא יודעת אבל את תיקחי את כל נושא הספורט בכנסת על כתפייך". בסיום האירוע הצטלמה דליה איציק עם חברי המשלחת והעניקה לספורטאים שי - עט וסיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully