וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "צריך לדבר כמה שפחות"

לי בוץ

19.2.2007 / 12:45

ברוך דגו מנסה להנמיך פרופיל לקראת הגומלין בגלזגו: "ריינג'רס נמצאת ברמות הגבוהות ביותר באירופה". אלימלך ובונדר חזרו להתאמן

הפועל תל אביב מקיימת הבוקר (שני) את האימון האחרון שלה לפני ההמראה לגלזגו מחר. סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של המאמן ניר לוין, כולל שביט אלימלך ודני בונדר שהיו חולים בשבת. הנעדר היחיד היה גילי ורמוט, שניגש היום לבחינה הפסיכומטרית ושוחרר לצורך כך מהאימון.

ברוך דגו, אחד המנוסים בקבוצה במסגרות האירופיות, לא נבהל מחמישים אלף המטורפים שמחכים לאדומים באייברוקס: "כבר עברתי דברים כאלה ששיחקתי בליגת האלופות. זו חוויה מדהימה, ואני מקווה שנעבור את זה בשלום. אני יודע בדיוק מה הולך להיות. הם יושבים ממש על המגרש ומטריפים את השחקנים. אני מקווה שאנחנו נדע להתמודד עם זה. אנחנו חייבים לעלות ולתת הכל, ולא לפחד משום דבר".

לגבי סיכויי ההעפלה של הפועל אמר דגו: "אני לא יכול להבטיח שום דבר. גביע אופ"א זה משהו אחר מהליגה, ואי אפשר לדעת מה יקרה. כל אחד צריך לדעת להתעלות במשחקים כאלה. אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה אבל לא יהיה לנו קל".

על האפשרות שהדרך האירופית של הקבוצה תסתיים ביום חמישי הקרוב אמר דגו: "אנחנו לא רוצים לחשוב על זה, אבל אם זה יקרה למרות שניתן את הכל נדע שעשינו כל מה שאנחנו יכולים, אז לא קרה שום דבר. זה לא שאנחנו משחקים נגד סתם קבוצה, אנחנו עדיין מדברים על קבוצה שהיא ברמות הגבוהות באירופה. אנחנו מאוד מאוד רוצים לשחזר את ההצלחה של לפני חמש שנים, וחושבים על זה גם הפעם. אנחנו צריכים כמה שפחות לדבר, ולנסות לעשות את זה על המגרש".

עדכון ראשון: 19.2.07, 11:34
עדכון אחרון: 19.2.07, 11:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully