וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד חוזר הביתה?

19.2.2007 / 10:38

הגארד מביע עניין בשיבה לאוקלנד, למדי גולדן סטייט, בנוסף על אופציית הלייקרס. הארדוויי שוב מתנצל, זקני הליגה יקבלו העלאה בפנסיה

האם יחזור ג'ייסון קיד לעיר הולדתו, אוקלנד בקליפורניה? לפי פיטר וסי מה"ניו יורק פוסט", רכז ניו ג'רזי נטס עשוי להצטרף לגולדן סטייט ווריירס לפני סיום מועד הטריידים, בסוף השבוע.

זוהי, כמובן, עוד ספקולציה שעולה לקראת הדדליין, שיגיע ב-22 בפברואר. הווריירס הביעו עניין בקיד, שאם יעבור אליהם יצטרכו לשלוח לניו ג'רזי את ג'ייסון ריצ'רדסון, אדונל פויל ואת מיקאל פיטרוס (בסוף העונה שחקן חופשי) תמורת הגארד הותיק וג'ייסון קולינס.

אם קיד יגיע ללייקרס, מציין וסי, המחיר שתשלם לוס אנג'לס יהיה קוואמי בראון, בחירות דראפט ומזומנים, מה שיחזיר את קיד לשיטת המשולש, בה שיחק כשהיה רוקי בדאלאס.

פתאום הארדוויי "לא שונא הומואים"

טים הארדוויי התנצל ונענש על אמירותיו ההומופוביות, אבל עדיין עשה סיבוב שני. הארדוויי אמר בראיון לרשת CBS: "לא הייתי צריך לומר שאני שונא הומואים. אני לא שונא אותם. אני אוהב את כולם, אני אדם עם לב טוב. אני לא שונא אף אחד, ועבורי השימוש במילה הזו הוא שימוש פסול. זו הייתה טעות".

- ניו אורלינס תעבור במארדי גרא (ציצים, ציצים ועוד ציצים) הקרוב "מבחן כשירות" לאירוח האולסטאר. העיר צפויה לארח את משחק הכוכבים של 2008. "אם נעבור את זה בשלום, נדע שאנחנו יכולים לארח את האולסטאר", אמר בת' רומיג, מנהלת משרד תיירות של העיר. זה יהיה פסטיבל המארדי גרא הראשון שייערך בעיר לאחר סופת קטרינה.

- אטלנטה מסרבת להגיב לשמועות שהיא מעוניינת ברכז סיאטל, לוק רידנור. בילי נייט, מנכ"ל הקבוצה, אמר: "אנו מחפשים כל הזדמנות אפשרויות לחזק את הקבוצה".

ששבסקי חוגג עוד ציון דרך

מייק ששבסקי, מאמנה האגדי של דיוק, זכה לפנות בוקר (בין שני לשלישי) בניצחון ה-700 שלו בקריירה, לאחר שהמכללה גברה על ג'ורג'יה טק 62:71. גרג פאולוס קלע ארבע שלשות ו-15 נקודות, והצעיד את דיוק לניצחון.

והדרת פני זקן

הקומישינר דייויד שטרן ויו"ר ארגון השחקנים בילי האנטר הגיעו להסכמה באחד הנושאים השנויים במחלוקת בין הנהלת הליגה לארגון, ומספר מצומצם של שחקנים ותיקים יתחילו מעתה לקבל פנסיה גדולה בהרבה. מי ששיחקו ב-NBA או בקודמתה, ה-BAA, עד 1965 יקבלו מעתה 3,600 דולר בחודש על כל עונת משחק.

"הו, אלוהים, אני מלא צמרמורות", אמר ג'ון אזרסקי בן ה-85 לאחר ששמע את החדשות. אזרסקי הוא אקס בוסטון בשנות ה-40 וה-50, שגם השתתף במלחמת העולם השנייה. "בשבילי זה כמו לזכות בלוטו", המשיך, האיש שמתקיים על קצבת ביטוח לאומי של 1,200 דולר בלבד. "אני לא יכול להסביר כמה שזה משמעותי מבחינתי. אין לי גרש כרגע, וזה מעניק לי חיים חדשים. ממש קשה לי עם הביטוח הלאומי. ממש, ממש, ממש". עד עכשיו הליגה שילמה לשחקנים רק 2,400 דולר בשנה, והתשלומים יהיו רטרואקטיבים ליולי 2005, מה שיכניס לכיסם של הקשישים סכום חד פעמים בשווי של 20 חודשי ביטוח לאומי.

חדשות נוספות:

* רשארד לואיס פיטר את סוכנו קווין פוסטון והחל לעבוד עם טוני דאנט וקולין בריאנט. כזכור, לפורוורד אופציה להשתחרר מחוזהו בתום העונה (נותרו שנתיים ו-21 מיליון על הנייר) או להאריך בשנתיים נוספות, בהן ירוויח 25 מיליון ויישאר במועדון עד 2011. המהלך עשוי לרמז על רצונו של לואיס להפוך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully