וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאמי בדרך החוצה מליברפול

19.2.2007 / 15:17

החלוץ נקנס וצפוי לעזוב את אנפילד. מקלארן מתלבט לגבי זימונו של בקהאם למשחק מול ישראל. צ'לסי מול טוטנהאם ברבע גמר הגביע

יומיים לפני המפגש עם ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות, בליברפול עדיין מתעסקים בקטטה בין שחקני הקבוצה במחנה האימונים בפורטוגל בסוף השבוע האחרון. מי שישלם את המחיר המיידי על הסקנדל הוא קרייג בלאמי, שעל פי הדיווחים היכה את חברו לקבוצה ג'ון ארנה ריסה במקל גולף, ויזכה לקנס של שמונים אלף ליש"ט.

על פי העיתונות האנגלית רפא בניטז לא מתכוון להסתפק בקנס הכבד, והוא ינסה למכור את בלאמי למרבה במחיר כבר בקיץ הקרוב. אסטון וילה כבר הוזכרה כמועמדת לקלוט את החלוץ הוולשי הבעייתי, שלמרות אירועי השבוע צפוי לשחק מול ברצלונה ביום חמישי הקרוב.

סוכנו של חלוץ באייר לברקוזן אנדריי וורונין אישר שלקוחו יחתום בקיץ על חוזה לארבע עונות בליברפול.

מצא לעצמו זמן לקבל אדום

מנג'ר נבחרת אנגליה, סטיב מקלארן, החליט לבחון ברצינות את זימונו מחדש של דייויד בקהאם למדים הלאומיים. על מנת לבחון את כושרו של הקשר ביקש מקלארן לצפות בקלטת המשחק של ריאל מדריד נגד בטיס, משחק שבו, לרוע מזלו, הורחק בקהאם, במה שעלול כעת לעלות לו גם בהרחקה מהמשחק הבא בליגה הספרדית, ואולי אף באי זימון למשחק מול נבחרת ישראל בחודש הבא.

* גלן רודר, מנג'ר ניוקאסל, העריך שמייקל אואן, החלוץ הפצוע של המגפייז, יחזור לפעילות עוד לפני סיום העונה.

הגרלה קשה לצ'לסי ברבע גמר הגביע

בהגרלת משחקי רבע גמר הגביע האנגלי שנערכה היום, נקבע שהאלופה צ'לסי תארח בדרבי לונדוני את טוטנהאם. המוליכה מנצ'סטר יונייטד, במידה ותעבור את רדינג במשחק החוזר, תצא למשחק חוץ מול המנצחת בין מידלסבורו לווסט ברומיץ' אלביון, שייפגשו אף הן למשחק חוזר בשלב שמינית הגמר. מנצ'סטר סיטי תתארח אצל המנצחת בין ארסנל לבלקבורן. במשחק נוסף ברבע הגמר תארח פליימות' את ווטפורד. המשחקים יערכו ב-10 וב-11 במרץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully