וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין הארוויק זכה במרוץ דייטונה 500

19.2.2007 / 9:37

ניצחון גדול לשברולט, שתפסה את כל ארבעת המקומות הראשונים במרוץ צמוד. הארוויק הכניע בפוטו פיניש את מארק מרטין

בדיוק שש שנים אחרי מותו של נהג מרוצי הנסקאר דייל ארנהרדט במרוץ הדייטונה 500, זכה לפנות בוקר (בין שני לשלישי) נהג שברולט קווין הארוויק במרוץ, לאחר שהכניע בפוטו פיניש מזהיר את מארק מרטין.

מרטין היה רחוק רק בחצי חרטום מלסיים כמנצח, במה שהוגדר כ"אחד ממרוצי הנסקאר הפראיים בהיסטוריה". לאיגוד לקח מספר שניות להכריז על המנצח, וכשהתברר שזה היה הארוויק, נסגר המעגל. מספר ימים לאחר מותו של ארנהרדט הגיע הארוויק לשברולט להחליפו, והבוקר העניק לבעלי הקבוצה, ריצ'רד צ'ילדרס, זכיה שניה במרוץ. ארנהרדט היה הראשון שעשה זאת ב-1998.

"זה היה מרוץ מדהים. לא ייאמן", אמר צ'ילדרס, "זה אחד המטורפים שחזיתי בהם". אבל במרוץ נרשמו גם תאונות ופדיחות. חמש קבוצות נפסלו, כשבמכלול גם נהגים כמו מייקל וולטריפ, פעמיים אלוף עבר, ששיחק עם מיכל הדלק בניגוד לחוקים ובייש את טויוטה בתחרות "גביע נקסטל" הראשונה שלה.מייל אחד לפני הסוף התנגשו חמש מכוניות ועלו באש. איש מהנהגים לא נפצע בצורה רצינית.

שברולט תפסה את כל ארבעת המקומות הראשונים: הארוויק, מרטין, ג'ף ברטון ומייק וואלאס. דייויד רגאן מפורד הגיע חמישי ודייל ארנהרדט ג'וניור סיים רק במקום ה-32.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully