וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי עשה את ההבדל באולסטאר

19.2.2007 / 7:11

משחק אולסטאר שהבטיח להיות שקול הסתיים בניצחון 132:153 של המערב על המזרח. קובי בריאנט MVP, עם 31 נקודות. 29 לאמארה

גם השנה, כמו במרבית המפגשים בעונות האחרונות, הבטיח משחק האולסטאר של ה-NBA להיות צמוד, אבל לקובי בריאנט ולאמארה סטודמאייר היו תוכניות אחרות. קובי קטף את תואר ה-MVP לאחר שקלע 31 נקודות וסיים עם חמישה ריבאונדים ושישה אסיסטים ב-22 דקות משחק בלבד. אמארה, שרגיל לקצב של מייק דאנתוני, המאמן שהיה על הקווים במערב, לא נשאר מאחור, וסגר 21 דקות עם 29 נקודות ותשעה כדורים חוזרים, שישה מהם בהתקפה.

זו הייתה הפעם הראשונה שבה נערך האולסטאר בעיר שאינה מיוצגת על ידי קבוצת NBA, והוא רשום לכל אורכו על נבחרת המערב, שפשוט שלטה במשחק. בעשור הנוכחי, מאז הכניסה לשנות ה-2000, המערב מוביל 3:5 בנצחונות באולסטאר.

"אני חושב שהראינו קצת ניצוצות כאן בווגאס. אני מקווה שהקהל נהנה", אמר שון מריון, חברו של סטודמאייר לסאנס, שסיים עם 18 נקודות. הקהל אולי נהנה מהדאנקים שלו ושל חבריו, אבל צמוד זה הפסיק להיות במהלך הרבע השני, כשלאחר יתרון 31:39 בראשון רצה נבחרת המערב וירדה למחצית בהפרש של 20 נקודות - 59:79.

מהצד השני, של המזרח, בלט לברון ג'יימס, שקיבל את מספר הדקות הגבוה במשחק, 32, וסיים עם 28 נקודות, שישה כדורים חוזרים ושישה אסיסטים. דווייט הווארד רשם את המאזנים הרגילים שלו, 20 נקודות ו-12 כדורים חוזרים, ושאקיל אוניל סיים עם 10 נקודות, החטיא שתי הטבעות אבל לא נשמע מודאג: "הגענו לכאן ב-2 בצהריים, היו הרבה מתיחות וקבלות פנים וכו', אבל מה שחשוב הוא שהקהל רצה שואו וקיבל שואו".

הפעם וויד נעלם

דווין וויד סיים רק עם 10 נקודות, ולא הכחיש שהיה תשוש לאחר שהשתתף באירועים הקודמים בסוף השבוע. שאקיל אולי אומר שהקהל נהנה, השאלה היא ממי היה מורכב אותו קהל בדיוק. התשובה: מכל מי שיכול היה לשלם רבבת ירוקים או יותר (כרטיס למושב המרכזי בהיכל עלה 20 אלף דולר). ביונסה, פאף דדי, אווה לונגוריה ואדם סנדלר היו בין הצופים, כריסטינה אגילרה וטוני ברקסטון ערכו הופעות במחצית.

לאחר ההפסקה גדל יתרון המערב בהדרגה והגיע עד ל-65:95 באמצע הרבע השלישי. בשלב הזה כבר היה ברור שכל שנשאר הוא ליהנות מהדאנקים של הווארד, בריאנט, מריון וחבריהם.

קלעו למערב: קובי בריאנט 31 נקודות, אמארה סטודמאייר 29, כרמלו אנתוני 20, שון מריון 18, ריי אלן 12, דירק נוביצקי 9, טרייסי מקגריידי 8, טוני פארקר 8 (10 אסיסטים), קווין גארנט 7, מהמט אוקור 4, טים דאנקן 4, ג'וש הווארד 3.

קלעו למזרח: לברון ג'יימס 28 נקודות, דווייט הווארד 20, ג'ו ג'ונסון 12, כריס בוש 11, דווין וויד 10, שאקיל אוניל 10, גילברט ארינס 8, ריפ המילטון 8, צ'ונסי בילאפס 8, ג'רמיין אוניל 8, וינס קרטר 7, קרון באטלר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully