וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה של כוכבים

17.2.2007 / 22:37

לאס וגאס מארחת את משחק האולסטאר השנתי של ה-NBA, שיציג השנה הרבה סופרסטארים פצועים, אבל אולי גם כמה הטבעות שוות

והנה מגיע הדובדבן (מפלסטיק) שמונח על הקצפת. וזו גם לא קצפת אמיתית, אז אל תבואו רעבים למשחק כדורסל אמיתי, אלא יותר לשואו, משחק האולסטאר הלילה (3:00, ערוץ הספורט) יכיל ניסיונות אלי אופים כושלים לרוב, השלכת שלשות חסרת הכרה, מסירות מרהיבות, ושחקנים שממורמרים שהמאמן לא נותן להם מספיק דקות (טקס שחוזר על עצמו כל שנה).

לקראת הרבע הרביעי השחקנים יתחילו לחשוב על הפרסום שיבוא להם אם יזכו בתואר ה-MVP, ואז יתחיל הקרב אמיתי, על כמה שיותר זריקות. כל פער שלא יהיה ניתן לסגירה עם כל כך הרבה כשרון וכל כך מעט הגנה על פרקט אחד.

משחק הכוכבים יהיה קצת שונה השנה, בגלל הפציעות הרבות של חבר'ה שאנחנו לא רגילים לא לראות באירוע, ולא פחות משש הופעות בכורה - כרמלו, אוקור, שני ההווארדים, ג'ו ג'ונסון ובאטלר. הם לבטח ירצו להוכיח שיש סיבה טובה שהם כאן, שאין לה שום קשר עם המעטפות והתמנות ששלחו למשרדו של הקומישינר בערב לפני שהכריז מי יתפסו את מקומם של הפצועים. כי זה יהיה לא ספורטיבי ולא מוסרי, שני דברים שאין להם מקום לא באולסטאר ולא בלאס וגאס.

סגל המזרח: ארינס, וויד, לברון, כריס בוש, שאקיל אוניל; ג'ו ג'ונסון, קרון באטלר, צ'ונסי בילאפס, ריצ'ארד המילטון, וינס קרטר, דוויט הווארד וג'רמיין אוניל (ג'ייסון קיד פצוע).

סגל המערב: טרייסי מקגריידי, קובי, קווין גארנט, דירק נוביצקי, טים דאנקן; כרמלו אנתוני, ג'וש הווארד, טוני פארקר, אמארה סטודמאייר, שון מריון, ריי אלן ומהמט אוקור (פצועים: אלן אייברסון, יאו מינג, קרלוס בוזר וסטיב נאש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully