וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה לא יוצאת מהמשבר

18.2.2007 / 21:50

ברצלונה קיוותה לסיים שבוע של סכסוכים עם ניצחון על ולנסיה, אבל הפסידה 2:1. סביליה נצמדה אליה אחרי 1:3 על אתלטיקו

המחזור ה-23 בליגה הספרדית נפתח כבר אתמול (שבת) עם עוד תיקו של ריאל מדריד מול בטיס. ברצלונה יכולה הייתה לברוח ליריבתה המושבעת ולשאר קבוצות הצמרת, אבל הפסידה במסטאייה 2:1 לולנסיה ושלושה ימים לפני המפגש מול ליברפול, האלופה הקטאלונית נראית במשבר קשה ועמוק.

לפני שבוע סירב סמואל אטו להיכנס כמחליף במשחק נגד סנטאנדר, באקט שהביא איתו פיצוץ גדול בקבוצה. רונאלדיניו ופרנק רייקארד גינו והשבוע שלאחר מכן גרר איתו אינספור שמועות על עתידם של כל אחד מהשלושה.

היום הגיעה בארסה, ללא אטו, למשחק חוץ קשה בולנסיה, שמתכוננת בעצמה למפגש ליגת האלופות שלה מול אינטר וחזרה הביתה בלי נקודות ועם ציפייה קשה ומורטת עצבים לכותרות של ה"אס" וה"מארקה" מחר בבוקר.

ולנסיה - ברצלונה 1:2

בארסה החזיקה כמעט 70 אחוז מהזמן בכדור, אבל כמו שקרה לה יותר מדי פעמים מאז הפציעות של אטו ומסי, היא חסרה מחץ וגודיונסן המשיך להחמיץ. ולנסיה שיחקה על התקפות מהירות, והגיעה לכמה הזדמנויות פה ושם. בדקה ה-53 הגיע השער הראשון. דויד וייה, שנכנס לרחבה מאגף שמאל, הכניס רוחב לאנגולו, וזה כבש. סילבה הכפיל כעבור 3 דקות, אחרי שאותו אנגולו חדר לרחבה בהתקפה מהירה נוספת, ואחרי שנעצר על ידי ויקטור ואלדז המצוין, הגיע ראשון לריבאונד ובישל לדויד אלבלדה, שכבש מקרוב. בדקה ה-62 הורחקו דקו ואלבלדה, אחרי שגלישה פרועה של האחרון לרגליו של מסי הובילה לגלישה פרועה שנייה של הראשון לרגליו של קפטן ולנסיה. הרוחות התלהטו, והלהבות נותרו גבוהות גם אחרי ששתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים.

רונאלדיניו רק צימק לפני הסיום, בבעיטה חופשית מצוינת, וכבש את שערו ה-16 העונה, אחד פחות מההספק שלו מכל העונה שעברה. בסך הכל היה זה ההפסד השני של בארסה בששת משחקי החוץ האחרונים, ובארבעת האחרים היא סיימה בתיקו. המשמעות היא שבמשחק שמינית הגמר ברביעי נגד ליברפול היא יודעת שהיא חייבת ניצחון משכנע בקמפ נואו, לפני שתצא שבועיים מאוחר יותר לאנפילד, שמאיים לא פחות מהמסטאייה.


סביליה - אתלטיקו מדריד 1:3

אחרי שני מחזורים ללא ניצחון, השיגה סביליה 3 נקודות עם 1:3 על אתלטיקו מדריד והשתוותה לברצלונה עם 46 נקודות בפסגה. סביליה פתחה בבליץ. אחרי רבע שעה של כדורגל העלה אותה פרדי קאנוטה ל-0:1 וכעבור 7 דקות הכפיל דני אלבס את התוצאה. הרחקה של מרטי בדקה ה-36 השאירה את הקבוצה ב-10 שחקנים, אבל קאנוטה כבש את שערו ה-18 העונה בדקה ה-73. אתלטיקו רק צימקה מרגלי הבלם פאבלו, שכבש אחרי ריבאונד מפנדל מוחמץ של פרננדו טורס.

סוסיאדד ממשיכה להדרדר

אתלטיק בילבאו - חטאפה 0:2

חטאפה הקטנה ניצחה לפני שבוע 0:3 את ולנסיה, אבל השבוע כבר נקשר שמו של מאמנה הגרמני, ברנד שוסטר, במעבר בעונה הבאה לקבוצה גדולה. תחת השמועות יצאה הקבוצה מפאתי מדריד לאחד מהאצטדיונים הביתיים בספרד, הסן מאמס, ביתה של האימפריה הבאסקית שערב המחזור עמדה מקום אחד מעל הקו האדום. אריץ אדוריז כבש בדקה ה-30 כדי להעניק למקומיים יתרון והכפיל בדקה ה-50 כדי להבטיח ניצחון.


לה קורוניה - לבאנטה 0:0

דפור מוכת הבעיות הפיננסיות תשמח אם תישאר בליגה. היום היא פגשה קבוצה רעבה לנקודות, שהייתה רק 3 נקודות מעל הקו האדום, אבל לא הצליחה לכבוש, למרות קורה אחת של הבלם ז'ורז'ה אנדראדה. דודו אוואט, שנמצא בתקופה טובה, שוב לא ספג. ב-7 המשחקים האחרונים אוואט נכנע רק פעמיים.


אספניול - מאיורקה 1:3

הקטאלונים השיגו ניצחון חוץ יקר על ליבורנו בגביע אופ"א והמשיכו את המומנטום נגד קבוצת התחתית. לואיס גרסיה כבש צמד בדקות 29 ו-78 ואדוארדו קוסטה הוסיף בדקה ה-90. בוסקו יאנקוביץ' איזן זמנית בדקה ה-43.


רקראטיבו - ריאל סוסיאדד 0:1

רקרה נהנית מעונה גדולה ובחלומות הורודים ביותר שלה לא ציפתה להיות במרחק 11 נקודות מהקו האדום. סוסיאדד מצד שני, אחת מהקבוצות הגדולות בספרד בשנות ה-80, נמצאת בדרכה הבטוחה לליגת המשנה. שער של בטו בדקה ה-48 המשיך את המגמות העונתיות של שתי הקבוצות.


אוסאסונה - סלטה ויגו 1:0

סלטה נאבקת קשות בתחתית והשיגה ניצחון יקר משער כבר בדקה השנייה של פרננדו באיאנו.


סנטאנדר - חימנסטיק 1:4
לסנטאנדר: ליונל סקאלוני 60, אניבל מאטז'ן 68 (עצמי), גונזלו קולסה 75, ניקולה זיגיץ' 83. לחימנסטיק: גראן 59.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully